בלוג שעוסק בעניינים ברומו של עולם... או ליתר דיוק ברומו של העולם שלי.

אם יש לכם מה להגיד, להגיב, לבקש, לשאול, או סתם אם בא לכם להגיד שלום – eynav.g@gmail.com

אל תשכחו להירשם לעידכונים שוטפים מהבלוג!

יום שבת, 1 בספטמבר 2012

ככה וככה - פודרה דחוסה

שני מוצרים שאמורים לתפקד בדיוק אותו דבר, אחד יקר, אחד זול, וההשוואה ביניהם.

מימין: ביוטיקר, משמאל: מאק - אריזות סגורות


פודרת blot של מאק, 12 גרם, 140 ש"ח, תוצרת קנדה, 8 גוונים.
פודרה במרקם קטיפתי של ביוטיקר, 17 גרם, 10.50 ש"ח, תוצרת טיוואן, 5 גוונים.

מדובר בשתי פודרות דחוסות שמיועדות לפידור הפנים, למראה מאט.

האריזה: שני המוצרים מגיעים באריזת פלסטיק שחורה, עם מראה פנימית וספוגית פנימית, כאשר הספוגית היא לבנה, ומצידה השני יש בד שחור עם כיתוב שם החברה. שקף מפריד בין המוצר לספוגית.
הפודרה של ביוטיקר מגיעה באריזה מרובעת מבריקה עם כיתוב זהב, המראה הפנימית שלה מאוד גדולה - בגודל כל הקופסא, ללא שוליים, והספוגית רכה מאוד, גדולה יחסית, ונוחה לחידוש מחוץ לבית. 
הפודרה של מאק מגיעה באריזה עגולה בצבע מאט, הכיתוב עליה בלבן. המראה הפנימית עגולה וקטנה יחסית, כיוון שבגלל הצורה העגולה בלתי אפשרי להדביק את המראה ללא שוליים. הספוגית קטנה, פחות רכה מזו של ביוטיקר, ולשימוש מחוץ לבית הייתי ממליצה להחליף אותה בספוגית מעט יותר רכה. האריזה נראית יותר יוקרתית מזו של ביוטיקר, אבל פחות נוחה לשימוש.

פתוח

ההבטחה:
הפודרה של ביוטיקר טוענת לגימור משי (באנגלית) ולמרקם קטיפתי (בעברית) ולצבע עשיר.
הפודרה של מאק טוענת לספיחת שומנים.


המציאות:

הפודרה של ביוטיקר, בראש ובראשונה, היא בעלת כיסוי מצוין. אפשר להשתמש איתה סתם כך מעל קרם לחות או מעל כל מייקאפ, אפילו לא מייקאפ עמיד. הפודרה תקבע אותו היטב, תיתן כיסוי מצוין - אפילו כיסוי מלא, ותהיה עמידה לכל היום. מניסיוני האישי הפודרה החזיקה עלי 12 שעות (שבסופן פשוט הלכתי להתקלח) ונראתה מעולה, אפילו שקיץ, והייתי בחוץ, בחום, בלחות ובזיעה. בדקות הראשונות הפודרה נראית קצת קייקי (מקומחת), אבל די מהר היא מקבלת מרקם טוב יותר ועושה פני חרסינה.
אם המחיר יקר לכן (אוח, הציניות), אפשר להשיג אותה גם באריזת פן, או כפי שבחברה קוראים לזה "גודט" ב- 6 ש"ח בלבד, כרגע רק בסניף קרית אתא.

הפודרה של מאק היא בעלת כיסוי זניח ביותר עד בלתי קיים, ובגלל זה התאמת הגוון של הפודרה לגוון העור היא לא קריטית במיוחד. אני בהירה ויחד עם זאת משתמשת בגוון medium dark שנראה שקוף על העור שלי. הפודרה מצטיינת בספיחת שומנים ובמתן מראה מאט לעור, אבל לא עושה כלום מעבר לזה. לדעתי היא גם פחות עמידה מזו של ביוטיקר ולא שומרת על המראה המאט לאורך כל היום - נדרש חידוש. היא לא יכולה להחליף מייקאפ. יחד עם זאת, בואו לא נתבלבל - מדובר באחת מהפודרות-לתיק היותר פופולריות בעולם.

וגם מאחור

איפה משיגים? ביוטיקר בחנות ביוטיקר, ומאק בחנות מאק.

גילוי נאות: המוצרים נרכשו במיטב כספי :-P




8 תגובות:

  1. פוסט מצוין! נהנתי לקרוא ואני בהחלט הולכת לקנות את הפודרה של ביוטיקר כשיצא לי להיות בחנות שלהם.

    השבמחק
    תשובות
    1. יש לך למה לחכות, בדיוק כותבת פוסט נוסף בסדרה... :-)

      מחק
  2. את בהחלט צודקת לגבי ביוטיקייר, גם אני התקשתי להאמין עד שרכשתי אותה והבנתי שהיא לא יורדת ברמה מכל פודרה אחרת(פופה וכד') והיא מאוד נעימה על העור וקלה יחסית, בקיצור פודרה שווה, ואהבתי את הפוסט השוואה:)

    השבמחק
  3. אני נאמנה לפודרה של ביוטיקייר כבר חמש שנים! מעולה שבמעולות

    השבמחק
  4. אהבתי את ההשוואה, פוסט מעולה :)

    השבמחק
  5. הפוסט מצויין
    רק שלצורך הפוסט הייתי משווה לפודרת סטודיו פיקס של מאק ולא לבלוט, שהן לשני צורכים שונים לגמרי
    המוצר של ביוטי קייר שהשוואת הוא מייקאפ פודרה והבלוט רק סופח שמנוניות. סטודיו פיקס זה המייקאפ פודרה של מאק

    השבמחק
    תשובות
    1. צודקת בהחלט.
      ראשית - אין לי את סטודיו פיקס של מאק (ואין לי כוונה לקנות אותה) ולכן לא השוותי ביניהן. שנית, הפודרה של ביוטיקר מוגדרת כפודרה ולא כמייקאפ פודרה - דבר שבמקומם הייתי שוקלת: לשנות את שם המוצר.

      מחק
    2. כן אז אם אין לי את אותו מוצר משתי חברות אני חושבת שאין טעם להשוות בגלל שהייעודים שלהם שונים
      זה כמו להשוות ליפ באלם ושפתון מתקבע

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.