בלוג שעוסק בעניינים ברומו של עולם... או ליתר דיוק ברומו של העולם שלי.

אם יש לכם מה להגיד, להגיב, לבקש, לשאול, או סתם אם בא לכם להגיד שלום – eynav.g@gmail.com

אל תשכחו להירשם לעידכונים שוטפים מהבלוג!

יום שבת, 10 בספטמבר 2011

מוצרי איפור זולים מאוד ומומלצים


לפני כמה שנים התחיל בארץ מן טרנד של חברות קוסמטיקה ישראליות שמשווקות מוצרי איפור וטיפוח זולים. כל הקונספט שלהן הוא המחיר. החברות מייצרות בעיקר בארץ ובמזרח, ומסתבר שיש להן לא מעט מוצרים ששווים בדיקה. אני מאוד מחבבת את החנויות האלו, אפשר למצוא בהן מוצרים זולים מכל הסוגים, החל ממברשות שיער, דרך מוצרי צמר גפן ועד ציפורניים וריסים להדבקה. בנוסף אפשר למצוא שם מוצרי איפור, טיפוח וטואליטיקה.

ברשומה הזו אסקור כמה מוצרים של כמה חברות כאלו, שאני חושבת שהם מוצלחים במיוחד, ואפרט כמובן למה המוצרים כל כך מוצלחים.

הרשומה הזו בהחלט לא ממצה את כל המוצרים שאני אוהבת מהחברות האלו, ואם יהיה ביקוש - תהיינה עוד רשומות בעתיד.





קוויק ליינר של ביוטיקר - אייליינר נוזלי

המוצר הזה הוא מוצר שפשוט אין לו תחליף, ואני לא מדברת על המחיר השערורייתי שלו (8 ש"ח) אלא בפירוש על האיכות. הקוויק ליינר הוא אייליינר נוזלי שמגיע עם מכחול דק למריחה מדוייקת. המוצר מגיע ב- 10 צבעים ובכמה טקסטורות שונות. החל ממאט, דרך מטאלי ועד נצנצים.
הפיגמנט של האייליינר מטורף - במריחה אחת בלבד יוצא צבע מאוד חזק ואין צורך לעבור עליו שנית. לוקח לו בערך דקה או שתיים להתייבש סופית, ואז הוא מחזיק יום שלם. אני מסירה אותו במקלחת עם מים וסבון פנים והוא יורד בשלמות מבלי להשאיר שאריות.
האייליינר מגיע בבקבוקון שנראה קטן וסטנדרטי לאייליינרים מהסוג הזה - אבל הוא ממש בלתי ניתן לסיום. אני משתמשת בו כבר כמה חודשים והוא לא סימנים של להסתיים.
המכחול שלו הוא מכחול שערות דק. אני אישית אהבתי אותו יותר מהאפליקטורים של האייליינר המפורסם של לוראל וגם יותר מהאפליקטור של מאק. בזכות האפליקטור אפשר לצייר איתו קו דק מאוד שמתאים ליום-יום וגם "מחפה" על ריסים דלילות בלי להיראות אקסטרא-מאופרת.
המחיר, כמו שאמרתי, שערורייתי: 8 ש"ח.
כמות: 6 מ"ל.
להשיג בחנויות ביוטיקר.





אודם עמיד של ליידיקר

שפתון עמיד בעל מראה סטנדרטי לחלוטין, דק וארוך - אבל שובב.  אני הבעלים המאושרים של שפתון עמיד בצבע אדום "רוסי" ויש לי להגיד עליו רק דברים טובים.
מבחינת העמידות - אני חייבת לומר שהופתעתי לטובה. השפתון מחזיק יפה לא מעט שעות, ואפילו אם שותים תוך כדי הוא לא יורד. למען הדיוק: הוא כן ישאיר סימן על הכוס, אבל נשאר אינטנסיבי על השפתיים, כאילו לא שתיתי. אחרי ארוחת צהריים רצוי לחדש כדי לתת לגוון אינטנסיביות. בינתיים הוא השפתון הכי עמיד שהיה לי.
מבחינת פיגמנט - הצבע מאוד מאוד עשיר ומתקבל כיסוי מלא כבר במריחה הראשונה על השפתיים. הגוון שלי מאט, לא בדקתי אם יש עוד גימורים.
ריח - יש לשפתון ריח קוסמטי עדין - אני אישית מאוד אהבתי.
מחיר: 8 ש"ח. שלמים.
כמות: 5.5 גרם.
המוצר מקבל אצלי קרדיט מיוחד לאור העובדה שהוא מיוצר בארץ.
להשיג בחנויות ליידי קר.





קונסילר נוזלי של wow

הקונסילר הנוזלי של וואו מגיע בטיובה של גלוס עם אפליקטור של גלוס - ספוגית. אני ממליצה לא להשתמש בספוגית בשביל ההנחה, לכל היותר לעשות כמה נקודות קטנות, ולהניח עם האצבע בטפיחות קלות.
 המרקם שלו הוא נוזלי מאוד (לא קרמי) אבל מתייבש על העור מהר ומזכיר מאוד את המרקם של המייקאפים העמידים הנחשבים - למשל ה- colorstay של רבלון. יש לו כיסוי מצוין ואפשר גם לכסות איתו פגמים בעור וגם לעבוד איתו מתחת לעיניים, רק לא להגזים בכמות ששמים, אחרת הוא ידגיש קימטוטים.
הכמות לא ידועה - פשוט לא כתוב.
מחיר: 15 ש"ח.
מומלץ בחום.
להשיג בחנויות וואו קוסמטיקס.





לסיום סיומת:
אני בהחלט חושבת שאפשר וכדאי לנסות מדי פעם מוצרי איפור זולים. אני יכולה להגיד לכן שחלק מהמוצרים הזולים שלי נמצאים בשימוש יומיומי ואני מרוצה מהם לפחות כמו שאני מרוצה מגרלן ומאסתי לאודר... ככה שלא כדאי לפסול לפני שמנסים.

האם הייתן מעוניינות בעוד רשומות עם המלצות למוצרים זולים?

9 תגובות:

  1. מסכימה איתך שצריך לתת צ'אנס.

    מכל הנ"ל קניתי רק את הקוויק ליינר בנצנצים כסופים. לא יוצא צבע אלא חומר שקוף כך שלא רואים, לא התאכזבתי בשל המחיר הזול...

    השבמחק
  2. תודה סיקור מעניין!
    לגבי האייליינר של ביוטיקר...דווקא אני מאוד מאוכזבת ממנו (מהשחור לפחות)
    הוא מתייבש לא כ"כ טוב, לא מגיב טוב ללחות בארץ ונמרח המון..
    לא ניסיתי את יתר הצבעים..
    אבליש להם איילינר בקופסא שאני מאוד מרוצה ממנו,עולה גם משהו כמו עד 5 ש"ח..

    תודה ושבוע מקסים! (:

    השבמחק
  3. לאפרת - נסי לשים עיפרון או אייליינר בצבע כלשהו ומעליו את הנצנצים של ביוטיקר. אפילו שימי 2-3 שכבות. יוצא ממש יפה. בפני עצמו באמת אין לו נוכחות.

    לניקול - מוזר לי מה שכתבת, מצד שאני אני מניחה שמוצר אחד יכול לשבת אחרת על נשים שונות...

    השבמחק
  4. אני מאוד אוהבת חנויות כמו ביוטיקייר וואו, יש שם דברים מפתיעים גם בתחום איפור. אבל צריך לברור בהרבה *** לפני שמוצאים דברים טובים.

    השבמחק
  5. יופי של פוסט!
    אהבתי גם את החתול החמוד שמדגמן את המוצרים ;)
    בדיוק כשהייתי בWOW כדי לקנות את הקונסילר הנוזלי, לא היה להם את הצבע הכי בהיר (אני מאוד בהירה, אז הנחתי שזה מה שאני צריכה). לקחתי את הקונסילר האחר שיש להם, בצורת שפתון... ואני משתמשת בו פעם ב לפצעונים וכד'.
    חוץ מזה ניסיתי ליפסטיק של וואו וליפסטיק של ביוטיקייר, ולהפתעתי את של וואו לא אהבתי. הוא התנגש יותר מידי עם יובש שיש לי :/. של ביוטיקייר דווקא היה סבבה! מעניין איפה שמתי אותו...
    אני בעד עוד המלצות כאלה, אם זה לא היה ברור P:

    השבמחק
  6. ליפגלוסית - תודה

    זו דוגמנית ולא דוגמן...

    אני פחות אוהבת את הקונסילר בסטיק של וואו.

    לגבי השפתונים - את מתכוונת לרגילים או לעמידים? השפתונים הרגילים של וואו לחותיים יותר מאלו של ביוטיקר, והעמידים של וואו יבשים יותר מאלו של ביוטיקר...

    השבמחק
  7. פוסט מצויין!!!!! אני גם מאוד אוהבת את האייליינר של ביוטיקר. בהחלט אבדוק את המוצרים האחרים שרשמת עליהם. תודה רבה! (:

    השבמחק
  8. ג'ינג'ר מהמממת!!! אחלה פוסט!

    השבמחק
  9. וכן,אני מעוניינת בעוד פוסטים בנוגע למוצרי איפור זולים.. אמממ.. אמממ...

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.