בלוג שעוסק בעניינים ברומו של עולם... או ליתר דיוק ברומו של העולם שלי.

אם יש לכם מה להגיד, להגיב, לבקש, לשאול, או סתם אם בא לכם להגיד שלום – eynav.g@gmail.com

אל תשכחו להירשם לעידכונים שוטפים מהבלוג!

יום ראשון, 23 באוקטובר 2011

מוצרי איפור זולים ומומלצים - פרק שני

הגיע הזמן להכין לכם רשומה נוספת של מוצרים זולים ומומלצים של חברות האיפור הזולות שאני מחבבת.


סומק מספר 6 של wow


סומק 6 של וואו - הצבע בתמונה רחוק מהמציאות...

באופן כללי כל הסמקים של וואו מעולים. אני אוהבת אותם בגלל שיש להם pay-off מטורף. בכל סומק יש כמות ממש לא מבוטלת של חומר, והפיגמנט שלהם מצוין, מה שאומר שכמות קטנה מספיקה בהחלט. בשימוש יומיומי אני מניחה שהסומק יכול להחזיק לפחות שנה, אם לא שנתיים...




האריזה שלהם פשוטה, הסומק יושב בפאן בתוך פלסטיק שחור, והמכסה הוא שקוף, ככה שקל לראות מה הגוון של הסומק גם כשהאריזה סגורה. חבל רק (לחברה עצמה) שדי מהר הלוגו נמחק מהפלסטיק השקוף והפרטים שנשארים זה רק מה שנמצא על המדבקה מאחור...


!like
 
למה דווקא גוון 6? מניסיון, הוא מתאים כמעט על כל גוון עור ותמיד תמיד נראה טבעי. הוא לא מתאים לנשים עם עור מאוד מאוד כהה כי הוא פשוט לא ייראה עליהן. על רוב הנשים הוא ייראה ויהיה יפה.

כמות: 9 גרם
מחיר: 13 ש"ח
להשיג בחנויות וואו קוסמטיקס.


concealers & correctors של ביוטיקר

המוצר הזה עבר כמה שינויים בחברה. לפני כמה שנים (תחילת 2007...) הוא הופיע בגוונים קצת אחרים, כנראה הם גילו שהצבעים שהם שמו בו היו פחות שימושיים לקהל הקונות שלהם, ואולי יותר שימושי למאפרות מקצועיות, ולכן החליפו את הצבעים. הצבעים המקוריים בגלגל היו ירוק, כתום (צהבהב), ורוד וכחול. יש לי תמונה מאוד לא איכותית (sorry) אבל אין לי את המוצר יותר ולכן תסתפקו בזה כי נראה לי שתמונה עדיין עדיפה על דימיון ;-)


הגרסה הישנה - לא ניתן להשיג יותר (מתנצלת על האיכות...)

גלגל הצבעים היום כולל קונסילר בהיר, קונסילר כהה (חום), מתקן גוון כתום (צהבהב?) ומתקן גוון ירוק. לטעמי הרביעייה הזו מאוד שימושית ומייד אסביר מדוע:
הירוק מתאים להסתרת אדמומיות.
הכתום מתאים להסתרת כהויות מתחת לעיניים.
הכהה מתאים לפיסול רטוב של הפנים.
הבהיר מתאים לכיסוי פגמי עור בשילוב עם החום הכהה, ככה שהערבוב יתן את גוון העור המדוייק.


גלגל קונסילרים ומתקן גוון של ביוטיקר בגרסה העדכנית


המרקם של המוצר הזה מוגדר כ"קרם לפודרה" כלומר, המוצר קרמי והוא מתייבש עם מרקם פודרתי. מצויין. הכיסוי של המוצר - גם כן מצוין. פחות אהבתי את האריזה - קל להוציא ממנה חומר עם מכחול, אבל עם ספוגית זה כמעט בלתי אפשרי.

כמות: 12 גרם
מחיר: 6 ש"ח
להשיג בחנויות ביוטיקר.



מייקאפ סטיק של ליידי קר - מספר 9

נכון, אין דבר מוזר יותר מלהמליץ על גוון ספציפי של מייקאפ, אבל עוד רגע הכל יתבהר (או יתכהה). זה המייקאפ סטיק הכי כהה שלהם, ממש צבע שוקולד. מי אמר שלא כל יום פורים? המייקאפ הזה משמש אותי להצללות רטובות - טוב מאוד לתיקון תווי פנים. מניחים אותו בספוגית לחה מעל המייקאפ - ומעליו מפדרים.


סגור


פתוח לחלוטין - זה כל החומר שיש בו


המוצר מגיע באריזה מוזרה וגדולה יחסית לגודל המוצר, אבל מאוד נוחה לשימוש - הוא עולה בהברגה כמו ליפסטיק ככה שקל להוציא ממנו חומר עם מברשת, ספוגית, עם האצבעות וכו'.

כמות: 18 גרם
מחיר: 9 ש"ח

מקבל אצלי אקסטרא-בונוס כי הוא מיוצר בישראל!

להשיג בחנויות ליידי קר.

12 תגובות:

  1. ראיתי את הקונסילר אך לא ראיתי כל שימוש לכהה, עכשיו החכמתי.

    השבמחק
  2. לאפרת - לאיזה קונסילר התכוונת? לגלגל של ביוטיקר או למייקאפ סטיק של ליידי קר שנראה קצת כמו קונסילר?
    שמחה שיכולתי לתת טיפ ;-)

    השבמחק
  3. לואו בהחלט יש כמה סמקים טובים אבל אני מוצאת אותם לפעמים "פודרתיים" כלומר הם לא חלקים למגע תמיד.

    השבמחק
  4. לא ניסיתי אף פעם את הסמקים של וואוו! עכשיו שנפתחה חנות שלהם לידי בהחלט אנסה!

    השבמחק
  5. למרינה - אני מבינה למה את מתכוונת, אבל על בסיס הם יושבים נהדר.

    השבמחק
  6. בזמן האחרון אני מנסה סמקים ורודים, (תמיד חשבתי שלא מתאים לי ורוד), בהחלט אנסה את זה של WOW.
    תודה על הפירוט של גלגל הקונסילרים, קניתי אותו מזמן ולא ידעתי איך להשתמש. המייקאפ סטיק מאוד דומה לזה של "ביוטיקר" שאני מחבבת (בהמלצת קורין "ריסים ורסיסים"). יש חנות של ליידיקר באזור חיפה? אם לא, אז איפה כן?

    השבמחק
    תשובות
    1. יש בעזריאלי עכו חנות ליידי קאר :]

      מחק
  7. למיכל - יש ליידי קר בקניון עזריאלי קרית אתא ובקניון עזריאלי עכו. שאר הסניפים הם במרכז.

    השבמחק
  8. התכוונתי לביוטי קייר, הסתקרנתי אך לא מצאתי שימוש לכהה. טרם יצא לי להיות בחנות של ליידי קר.

    השבמחק
  9. היה לי את הסומק עד שנשבר ובאמת הוא טוב.
    המיק אפ של ליידי קאר פשוט מצוין הייתי משתמשת בו בתור מייק אפ ומערבבת אותו עם קרם לחות הוא היה עמיד עליי הרבה זמן נראה לה שהקנה עוד אחד בזמן הקרוב כי הקודם נגמר לי לפני איזה חצי שנה.

    השבמחק
  10. הסמקים של ביוטיקייר באריזה החדשה המרובעת - השתפרו מאוד והם לא אבקתיים ועמידים גם ללא בסיס...

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.