בלוג שעוסק בעניינים ברומו של עולם... או ליתר דיוק ברומו של העולם שלי.

אם יש לכם מה להגיד, להגיב, לבקש, לשאול, או סתם אם בא לכם להגיד שלום – eynav.g@gmail.com

אל תשכחו להירשם לעידכונים שוטפים מהבלוג!

יום שבת, 30 ביולי 2011

ברונזרים - הצבע של הקיץ

אין מה לעשות - מה שלא נתן הטבע, ייתן הצבע. אני לבנה, מאוד לבנה (במאק NW15, ברבלון 150 buff) ואני לא משתזפת, מבחירה. שנים ארוכות הייתה בטוחה שהשיזוף יפה להרבה בנות, אבל לא בשבילי. אני שילגיה בלב, בנפש, ובעיקר בצבע. תוך כדי גם הייתי בטוחה שחום זה צבע זקן, לראייה, לא תמצאו אצלי שפתון חום אחד. אם מתגלגל בטעות שפתון חום לידיים שלי - הוא עובר אחר כבוד לאמא שלי שממש מחבבת את הז'אנר של השפתונים החומים.

כשחושבים על זה - אין לי אפילו בגדים חומים וגם לא נעליים חומות...

אבל איפשהו בדרך משהו השתנה, אולי אפילו השתבש. מצאתי את עצמי מחפשת קצת צבע חום. אולי בגלל שגיליתי שהוא נותן לי מראה יותר חם, ובעיקר יותר בריא. מצאתי את עצמי אפילו משתמשת לא מעט באיפור עיניים חום, צבע שעד היום מבחינתי היה שיא השיעמום עלי אדמות.

אז בואו נדבר על ברונזרים.





Everyday Minerals - Lucent Bronze - השמאלי בתמונה. אפשר לומר שזה הברונזר הראשון שלי. לפני כשנתיים או שלוש, כשעשיתי הזמנה מחברת Everyday Minerals קיבלתי אותו מהם מתנה. זה היה מוצר שהם נתנו מתנה מעל קנייה, ומעולם, ככל שאני יודעת, לא נמכר באתר כמוצר עצמאי. הברונזר הוא בהיר ועדין, מתאים לבהירות, אבל מאוד מנצנץ. מתאים למי שמחפשת מראה שזוף קלות וזוהר. נותן מראה מאוד בריא. עוד יתרון משמעותי של המוצר הזה הוא הכמות - זו כמות שלוקח נצח לסיים. רגע לפני שאתן רצות לבדוק את הקישור - החברה הזו לא שולחת יותר לארץ, בגלל שהיו להם יותר מדי בעיות עם דואר ישראל, חבילות שלא הגיעו וחבילות שהגיעו פגומות, ולכן הפסיקו לשלוח לארץ.


Bourjois - Bronzing Powder - 51 - הימני בתמונה. את הברונזר הזה קניתי לפני כשנה בקורט אינגלז, בית כלבו בברצלונה. ראיתי את המוצר שם ולא הצלחתי להשאיר אותו על המדף. יש לו ריח שוקולדי והוא נראה כמו חפיסת שוקולד. בחרתי את הגוון הבהיר יותר מתוך אמונה שאני בהירה ולכן זה הצבע שלי. מה אגיד ומה אומר? אכזבה. הפיגמנט של המוצר הזה שואף לאפס, ואם אנסה להעמיס בכח, יצא גוון עדין מאוד שלא ממש שווה את המאמץ. אני מניחה שהאריזה היא הגימיק, הא, ותו לא!
לכל מי שבכל זאת החליטה לרוץ ולחפש איפה אפשר להשיג את הממתק הזה, אז הפירמה עושה עליה לארץ, ובסוף חודש אוגוסט הקרוב תוכלו למצוא את המוצרים על מדפי הסופר פארם, בסניפים נבחרים. שיהיה לכן צייד נעים.

Clinique - Almost Bronzer SPF15 - light/medium- האמצעי בתמונה. טוב, זו כבר ממש הייתה אהבה ממבט ראשון. הברונזר הזה מגיע באריזה כפולה, יפיפיה, כאשר מתחת לברונזר יש מברשת לא רעה בכלל שבהחלט יכולה לשמש לתיקונים מחוץ לבית.  בתחתית האריזה יש חורים לאיוורור. למוצר יש כיסוי נמוך אבל הוא ניתן לבניה. בגלל התכונה הזו הברונזר יכול לשמש גם לפיזור קליל על כל הפנים כדי לתת מראה שזוף עדין וחי, וגם כברונזר להצללות, אם כי יש לו שימר מאוד עדין - דבר שכדאי לקחת בחשבון. הברונזר הזה חם ונותן מראה בריא וחי. עוד תכונה מצוינת שלו היא שהוא לא כתום. מומלץ בחום. 165 ש"ח ל- 9 גרם.


אני חייבת לומר, שעל אף שיש לי ברונזר אחד שהוא בהחלט מושלם, אני לא יכולה להגיד שהמסע תם. למע האמת יש גם ברונזר אחד או שניים של גרלן שאני חושקת בהם, ועדיין לא הבאתי את עצמי לקנות. אני מניחה שמתישהו זה יקרה, ועד אז, שיהיה לנו קיץ שזוף ובריא!


8 תגובות:

  1. היייי עינב,נהניתי לקרוא תתחדשי!
    אני גם חושקת בברונזר של גרלן הטרקוטה מוזאיקה...:)

    השבמחק
  2. היי לימור, תודה על הברכות
    לגרלן יש (לפחות) 3 ברונזרים שונים: מוזאיקה, ארבע עונות (מחולק ל- 4 צבעים) ורגיל (צבע אחד). הבנתי שדווקא הרגיל הוא הכי מוצלח כי יש בו המון גוונים, גם חמים וגם קרים, ואיתו אפשר למצוא התאמה מושלמת לגוון העור. המוזאיקה ככל שאני יודעת, הוא לא מאט. תבדקי טוב לפני שאת רצה להוציא 300 ש"ח...

    השבמחק
  3. קול! בהצלחה!
    גם לי יש בלוג חדש, אם בא לך להציץ
    http://www.shop-aholic-onabudget.blogspot.com/

    השבמחק
  4. תתחדשי על הבלוג!
    עד כמה שאני יודעת יתחילו למכור את בורז'ואה בארץ בספטמבר. אני לא רוצה להניח הנחות ואחליט על הכל כשאראה את המוצרים מקרוב...
    לדעתי דווקא העובדה שהוא לא מאוד פיגמנטי זה יתרון כי לא כולן רוצות ברונזר כהה ומפחיד. בכל אופו יש לו אריזה מגניבה והריח לא גורע ;)
    בתור בעלים של שלושה ברונזרים מגרלן אני יכולה מאוד להמליץ עליהם. ותמיד יש את סטרוברי או מבצעים של 50% כדי לרכוש אותם...

    השבמחק
  5. אני ממש רוצה את הברונזר שוקולד של בוז'ואר! מפליא שהתאכזבת ממנו כ"כ. ניק מ-PIXIWOO משתמשת בו כל הזמן והוא נראה עליה מהמם. טוב, אני מניחה שבספטמבר כבר אוכל להתרשם מסוואטצ'ים בעצמי כשהמותג ינחת בארץ.
    הברונזר של קליניק גם נראה לא רע ;)

    השבמחק
  6. ככל הנראה אני ואת חולקות את אותו גוון עור כי גם אני 150 באף :)
    אם זאת אני אף פעם לא רוצה להיות שזופה חחח
    אוהבת לשים לחיטוב הפנים וגם זה קלות.
    לגבי בורג'ויס (רק לי נשמע כמו הבורג'ס ;)) חברה הביאה לי כנראה גם מברצלונה אם אני זוכרת נכון עפרון של החברה הזאת. במילה אחת - מדהים!
    מקווה שהברונזר הוא נפילה חד פעמית שלהם אם הם כבר מגיעים ארצה ;)

    השבמחק
  7. עפרונות טובים, את אומרת? נבדוק עוד חודש...

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.