בלוג שעוסק בעניינים ברומו של עולם... או ליתר דיוק ברומו של העולם שלי.

אם יש לכם מה להגיד, להגיב, לבקש, לשאול, או סתם אם בא לכם להגיד שלום – eynav.g@gmail.com

אל תשכחו להירשם לעידכונים שוטפים מהבלוג!

יום שבת, 13 באוגוסט 2011

יום הולדת! רשומת מתנות מס' 1


בתחילת החודש היה לי יום הולדת. השנה פירגנתי לעצמי הרבה יותר משנים קודמות, ובאמת קניתי לי את כל הדברים שדחיתי ליום ההולדת. בינתיים רק החלק מהמתנות אצלי, והחלק השני נמצא בדואר בדרך אלי. אתחיל כמובן ממה שנמצא כבר אצלי. זו הרשומה הראשונה ואני צופה שיהיו עוד לפחות שתי רשומות יום הולדת בקרוב. מישהי התפרעה על האשראי....




הכל התחיל כשקיבלתי, כשבועיים לפני יום ההולדת, sms מחברת איל מקיאג' שמקנה לי 100 ש"ח מתנה ליום ההולדת. לא היה לי זמן לטפל בעניין והמועד חלף מבלי שניצלתי את המתנה. כמה ימים אחרי שהמועד חלף קיבלתי sms חדש, ויצא שביום שישי של אותו שבוע הגעתי עם אחותי לאחד הסניפים. הופתענו שתינו למצוא שם מוכרת שאנחנו מכירות, והיה לנו ממש כיף! גם קישקשנו איתה, גם לא הציקו לנו, גם לא ניסו לדחוף לנו מוצרים, ובעיקר נהנו... יצאתי משם עם מוצר שבעברית מכונה צללית, אבל אם תשאלו אותי - הוא לגמרי רב תכליתי...




IL-MAKIAGE - Color Rouge Power - DAWN - ובכן, גבירותי ורבותי, אני פשוט לא יודעת איך לא ראיתי ולא גיליתי את המוצר הזה קודם. אולי פשוט כי אני נמנעת מסניפי הרשת שידועים באיכות השירות שלוקה בחסר, ואולי מעוד כמה סיבות שלא כאן המקום לפרט, א-ב-ל פשוט התעלפתי על הצבע הזה. אם תשאלו אותי המוצר הזה מושלם בתור סומק. זה צבע ורוד עתיק מאט, מהסוג שבפירוש יחמיא לכל צבע עור. המרקם שלו הוא מאט אמיתי, אין בו טיפת שימר, טיפת נצנצים וטיפת ברק. התמונה ממש לא משקפת, והמוצר יותר ורוד ממה שנראה בתמונה ופחות חום. הסוואטש, לעומת זאת, משקף את הצבע קצת יותר טוב.


המוצר מכיל 5.1 גרם - כמות מכובדת מאוד לצללית, ולסומק כמות לא רעה בכלל. המחיר הוא אמנם 110 ש"ח, פחות אטרקטיבי, אבל תמיד יש להם מבצעים, קופונים ומתנות - ככה שאני יודעת שתצליחו למצוא מחיר שווה.




לפני כמה ימים נכנסתי ל- H&O, רק בגלל שאני יודעת שהם מחזיקים שם מוצרים "נבחרים" של wet n wild. מצאתי לי שם שני גלוסים יפיפיים, אחד בצבע אדום-בורדו-דובדבן משגע, והשני שקוף עם ברק ירוק. לא יכולתי להשאיר אותם שם.



WET N WILD - Diamond Brilliance - גלוסים עם ברק מורגש, אפילו שימר, הייתי אומרת. צר לי שאני לא מציינת את שמות הצבעים - הם פשוט לא כתובים על האריזה, לא שם, לא מספר ולא כלום... המוצרים מגיעים באריזה נוחה עם מברשת ספוגית, בקצה המברשת יש "יהלום", עיצוב חביב וזול. לגלוסים יש ריח מתקתק של ילדות, לא מורגש על השפתיים, עדין מאוד. המרקם של הגלוסים הוא עדין ונעים, בכלל לא דביק.

האדום - צבע דובדבן דומיננטי, פיגמנט מאוד עשיר (מפתיע!), יוצא מקסים על השפתיים. מה שהכי הפתיע אותי זה שהוא יורד מהשפתיים בחינניות, פשוט דוהה לאיטו כעבור כ- 3 שעות ולא משאיר כתמים או סימנים לא נעימים, רק מבהיר לאט לאט.

השקוף - זה השקוף הכי מעניין שהיה לי אי פעם! יש לו ברק ירוק(!!!) שלא רואים בכל תאורה. בסוואטש ניתן לראות אותו רק אם תחפשו היטב. מצד אחד - אין מה לחשוש, זה לא גלוס ירוק. מצד שני - יש לו את הטוויסט שלו.



המוצרים עלו לי ב- H&O כל אחד 10 ש"ח, אפילו שהיה כתוב על המדבקה 20 ש"ח. בכל טיובה יש 2.9 מ"ל, מעט מאוד, אבל ביחס למחיר - הוגן ביותר. הפירמה היא אמנם אמריקאית, אבל המוצרים מיוצרים בסין.



עכשיו, כשסיימתי לכתוב ואני רואה את אורך הרשומה וכמות התמונות, אני שמחה שלא עשיתי את מה שתכננתי. תכננתי לחכות שכל המוצרים יהיו אצלי ואז לעשות רשומת יום הולדת אחת... טוב שלא חיכיתי כי גם ככה יצא לי די ארוך, ואני מקווה ששרדתן עד כאן ;-)

ספוילר! מה מחכה לכן ברשומות יום הולדת הבאות? קצת צבע, עוד קצת צבע, קצת כלים וקצת ריחות.

נתראה בקרוב!


4 תגובות:

  1. אתחיל מ- תתחדשי!
    הגלוס השקוף מגניב :) טוטיסט זה דבר טוב!
    לאיל מקיאז אני לא נכנסת לא משנה מה טיב המוצרים שלהם.. אבל אין ספק שהצללית/סומק מהממת!

    השבמחק
  2. תודה תודה :-)

    אני אומרת, אם כבר נתנו 100 ש"ח מתנה, לא ננצל?

    השבמחק
  3. ברור שכן! :)
    הבנתי שהיו בנות שהסתבכו גם עם זה, אבל באמת אם נותנים מתנה אז למה לא!

    השבמחק
  4. איך קיבלת את ההודעה מאיל מקיאג' .. את נרשמת למשהוו או מה???

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.