בלוג שעוסק בעניינים ברומו של עולם... או ליתר דיוק ברומו של העולם שלי.

אם יש לכם מה להגיד, להגיב, לבקש, לשאול, או סתם אם בא לכם להגיד שלום – eynav.g@gmail.com

אל תשכחו להירשם לעידכונים שוטפים מהבלוג!

יום ראשון, 14 באוגוסט 2011

יום הולדת! רשומת מתנות מס' 2


כמו שכתבתי ברשומה הקודמת, ביום ההולדת הזה פירגנתי לעצמי את מה שלא פירגנתי לי באף יום הולדת עד עכשיו. זו הרשומה השניה ולא האחרונה של מתנות יום ההולדת שלי.


הפירגון הבא הוא בושם מבית ז'יוואגו, א.ד.פ., שנקרא Sweet Dreams.

JIVAGO - Sweet Dreams - לפי "כל פרפיום" הבושם נחשב לפירחוני מקבוצת "נשית ורומנטית". אני בהחלט מסכימה עם ההגדרה "נשית ורומנטית" אבל אני לא מצליחה למצוא בו את הפירחוניות. לדעתי הוא משתייך לקבוצת הבשמים הרעננים (fresh). בגלל שהוא או דה פרפיום הריח שלו נשאר על העור שעות רבות, מריח למרחוק, ובעיקר קוצר המון מחמאות. כדי ללבוש אותו תאלצו להיפרד לפחות מ- 280 ש"ח ל- 100 מ"ל א.ד.פ. - אם תרכשו אותו בכל פרפיום. מחיר המחירון מגיע לכ- 850 ש"ח. 



ובגזרת האיפור, נרכשו בשעה טובה ומוצלחת ברונזר של גרלן מסדרת טרקוטה, ומברשת ברונזר מאותה סידרה.




GUERLAIN - Terracotta - Kabuki Bronzing Powder Brush - מברשת ברונזר של גרלן. באופן מפתיע (ואולי לא?) אין על האריזה שם מידע, מלבד העובדה שהמברשת מיוצרת בסין. המברשת נראית, אם כי אין לי דרך לדעת בוודאות, עשויה משיער טבעי. הסיבים שלה יחסית קצרים ומאוד צפופים. המברשת עבה והידית באורך ביניים, כלומר ארוכה מידית של קבוקי וקצרה מידית רגילה. הידית מאוד מאסיבית וכבדה, מה שמאפשר שליטה טובה במברשת. קצה המברשת הוא מעוגל, כך שלא ניתן להעמיד אותה על שידת האיפור.

אהבתי את העובדה שהמברשת ארוזה בגליל פלסטיק. שימו לב - פלסטיק ולא ניילון, ככה שהגליל יחסית עמיד וניתן להחזיר את המברשת לגליל כדי לשמור על הצורה שלה. לא הייתי ממליצה לייבש את המברשת בגליל כי אין בו איוורור בצדדים, אבל אחרי שהיא יבשה - מומלץ בחום. אפשר גם לקחת אותה לנסיעות בתיק ללא חשש.

קצת לגבי העבודה איתה - צריך לקחת חומר בעדינות כי המברשת מאוד צפופה, ואם משתמשים במוצרים עם פיגמנט גבוה היא בהחלט יכולה ליצור כתם. היא מתאימה להנחות מדוייקות על הפנים - כלומר ברונזר, סומק ושימר. כמובן שרצוי לנקות אותה בין מוצר למוצר.

בארץ מחיר המברשת הוא קצת יותר מ- 300 ש"ח, ובגרלן ניתן למצוא מדי פעם מבצעים. בסטרוברי, לעומת זאת, תיפרדו רק מ- 175 ש"ח, לפני הנחות נאמנות והנחות נוספות שיש מדי פעם.





GUERLAIN - Terracotta - Bronzing Power Moisturising  And Long Lasting - 01 - (הצבע בתמונה לא משקף בכלל את הגוון במציאות, תאורה גרועה...) לגרלן יש 3 סדרות של ברונזרים. סדרה אחת היא ברונזרים בצבע אחיד, כמו זה, הסדרה השניה היא ברונזר "ארבע עונות" שיש בו 4 גוונים באותה פלטה, והסדרה השלישית היא מוזאיקה, המון חלקים קטנים, כמו פסיפס, של גוונים שונים של חום ולפעמים גם ורוד או זהב.

בסדרה הראשונה, יש כ- 10 גוונים כאשר ביניהם גם גוונים קרים וגם חמים, וכן הסקאלה נעה בין בהירים, דרך בינוניים לכהים. אולי כאן זה המקום לבוא ולהניח את הקלפים על השולחן: אם יש פירמה שמתמחה בברונזרים - זו גרלן. לכל סוג וצבע עור, לכל גוון ותת גוון - בגרלן יש מענה מושלם. מלבד כל הגוונים האפשריים, לגרלן יש גם גימורים שונים (מאט, מבריק) ככה שבאמת כל אחת תוכל למצוא את ההתאמה המושלמת. כשחושבים על זה - אפילו יש להם ברונזר לגבר...

בארץ תיפרדו מקצת יותר מ- 300 ש"ח תמורת ברונזר בן 10 גרם, עם אריזה סופר-יוקרתית שאין בה מברשת, אבל יש בה מראה נוחה. בסטרוברי תיפרדו רק מכ- 160 ש"ח לפני הנחות נאמנות והנחות נוספות. לברונזר יש ריח עדין מאוד, שהוא לא הריח האופייני של הפודרות של גרלן, אלא ריח מתקתק, אולי אפילו קצת שוקולדי. ממתק, כבר אמרתי?


4 תגובות:

  1. תתחדשי על הכל!
    הבושם נשמע מעניין אבל תמיד קשה לי "להבין" ריחות מכתוב..
    מהמברשת לא התלהבתי גרלן או לא.. גם העיצוב של מברשת זולה. חבל חבל גרלן!
    הברונזר נשמע שווה מכל הפוסטים שראיתי עליו. אולי יום יבוא.. חחח בנתיים יש לי אחד שעושה את העבודה ובינינו אני לא אוהבת ברונזרים :-P

    השבמחק
  2. תודה.

    אי אפשר להבין את הבושם - צריך לרחרח אותו אם הקוים הכלליים נשמעים לך לטעמך.

    אני דווקא לא חושבת שהמברשת נראית זולה, אבל בהחלט הייתי מצפה לידית קצת יותר מעוצבת, אולי חומה עם אלמנטים בזהב, כמו שמתאים לגרלן.

    הברונזר משגע, ואני חושבת שהוא לוקח את כל הברונזרים שלי בכיס הקטן.

    השבמחק
  3. אוי אני חולמת על המברשת של גרלן ! את משתמשת בה לסומק או לברונזר ? איך היא להצללות ?

    השבמחק
  4. המברשת הזו מאוד צפופה, היא מתאימה גם לסומק וגם להצללות. לדעתי היא פחות מתאימה לברונזר לכל הפנים, אלא אם לברונזר יש פיגמנט ממש נמוך. קחי בחשבון את הצפיפות שלה כשאת קונה. אגב - יש טסטרים שלה בכל הפארמים שמחזיקים גרלן.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.