בלוג שעוסק בעניינים ברומו של עולם... או ליתר דיוק ברומו של העולם שלי.

אם יש לכם מה להגיד, להגיב, לבקש, לשאול, או סתם אם בא לכם להגיד שלום – eynav.g@gmail.com

אל תשכחו להירשם לעידכונים שוטפים מהבלוג!

יום שבת, 6 באוגוסט 2011

מוצרי טיפוח שאי אפשר לעבור את הקיץ בלעדיהם


יש לי תחושה שכל קיץ המצב הולך ומחמיר, נהייה חם יותר, לח יותר, ובלתי-נסבל יותר ויותר. אספתי לי כמה פריטי must-have של הקיץ, המוצרים שממש, אבל ממש, אי אפשר בלעדיהם.





קרם רגליים פלקסיטול - באופן כללי יש לי נטייה ליובש בכפות הרגליים, ובקיץ במיוחד. הסנדלים והכפכפים עושים לי שמות ברגליים, העור יבש ונוצרים לי סדקים. מעבר לעובדה שכואב לדרוך על עור יבש - זה ממש לא אסתטי. תמיד עוברת לי המחשבה בראש שכולם רואים את מצב הרגליים כשאני עם נעל פתוחה, ויובש = לא מטופח. אין שום טיפול ושום קרם שיעשו לי כפות רגליים כמו של תינוק (בחיי שניסיתי כמעט הכל!), אבל הקרם הזה הכי מתקרב לשם. אם מתמידים, והתמדה זו מילת המפתח, הוא מרכך מאוד את העור, ויחד עם זאת נספג מספיק מהר כדי לא להיות מעיק. הקרם מאוד שומני, לא זול במיוחד, אבל היחיד בינתיים שהרגשתי שממש עושה את העבודה.





דאודורנט של גרניה, רול און סגול - אין מה להכביר במילים, הקיץ הוא העונה המסריחה של השנה, במובן הפשוט :-P. אחרי ניסוי וטעייה הגעתי למסקנה שהדאודורנט הזה עונה על כל הקריטריונים: אכן מונע זיעה (לא מבטיחה כלום לספורטאים או לכאלו שמבלים כל היום בשמש...), ריח עדין ולא דומיננטי, מתייבש יחסית מהר, לא מלכלך את הבגדים, והמחיר סביר. אני חושבת שלא הייתי יכולה לבקש ממנו עוד משהו.





לקים בצבעים של קיץ - לא משנה מאיזו פירמה, העיקר שיהיה צבעוני, חי וזוהר. לא תתפסו אותי בלי לק בציפורניי הרגליים! בידיים, לעומת זאת, בגלל המצב העגום של הציפורניים, תתפסו אותי תמיד עם מחזק שקוף ומשעמם...





טיפוח וניקוי הפנים: Seven Day Scrub - Clinique + מסכת בוץ של אהבה - שני המוצרים האולטימטיביים לניקוי עור הפנים בקיץ. 
בקיץ העור נוטה להפריש הרבה יותר סבום, ומסיבה שאני לא ממש יודעת מה היא, הנקבוביות נסתמות מהר יותר והשחורים נהיים גדולים ורעים יותר. העור פשוט זורק את כל מה שיש לו החוצה. גיליתי שרק אם אני שומרת על פנים סופר-נקיות המייקאפ יושב טוב. אם אין ברירה אז אין ברירה.

הפילינג של קליניק הוא מוצר קרמי עם גרגרים, אני משתמשת בו במקלחת, משפשפת היטב את העור, וממש מרגישים איך הוא מסיר את הראשים השחורים. אני אחסוך מכן תיאורים קשים, רק אומר שהעור אחריו ממש חלק. עקרונית, לפי היצרן, זה מוצר יומיומי, כלומר ניתן להשתמש בו כל יום. אני משתמשת בו בערך פעמיים או שלוש בשבוע, והעור באמת רענן אחריו. היחס של כמות-מחיר הוא הוגן, בהתחשב במותג ובאיכות המוצר. טיובה שמחזיקה כמה חודשים טובים עולה כ- 140 ש"ח.

המסכה של אהבה - מה אגיד ומה אומר...? זו ממש אהבה ממבט ראשון (אוח, השנינות!). מסכת בוץ אידיאלית לשימוש אחרי הפילינג. אני מנערת מעט את הטיובה כי יש לי תחושה שלפעמים המוצר נוטה קצת להיפרד, מניחה על כל הפנים, לא קרוב לעיניים ולא קרוב לשפתיים, מחכה כמה דקות ומסירה במים חמימים. מה שהמוצר הזה עושה לעור זה פשוט ניסים ונפלאות, הוא נרכש אצלי מספר פעמים וללא כל ספק יירכש שוב ושוב ושוב. העור אחריו חלק, נעים ונהדר. יחס כמות-מחיר הוגן ביותר, הטיובה עלתה לי אחרי הנחה כ- 90 ש"ח. אם אני לא טועה, מחיר מלא הוא כ- 120 ש"ח.

חשוב מאוד אחרי הטיפול הזה להחזיר לעור את הלחות ולהניח שכבה דקה של קרם לחות קליל. אם לא תעשו את זה העור יחזיר לכן ביובש זמני ואחר כך בשומניות יתר.





פילינג לגוף - סבון של פעם, בריח לבנדר תפוח - פילינג גס מאוד, בריח מרענן, שהופך את חוויית קירצוץ הגוף למושלמת. אמנם המוצר הזה מאוד לא זול, הצנצנת הגדולה (בתמונה) עולה מעל 100 ש"ח, למוצר גוף, אבל החוויה שווה את זה. זה פילינג שיש בו גרגרים גסים בתוך נוזל שומני. לפי המלצת המוכרת צריך לסבן קודם את הגוף עם סבון רחצה, לשטוף, ורק אז להשתמש בפילינג ולשטוף כמובן. מה שאהבתי במוצר זה שהוא לא משאיר את העור יבש, אלא רך ונעים. עדיין הייתי ממליצה להשתמש אחריו בקרם גוף.


אני חושבת (מקווה) שלא פיספסתי אף אחד ממוצרי החובה שלי לטיפוח קייצי. באופן כללי נראה לי שהמסר ברור - לגרד ולשפשף את העור, לא להזיע (או להזיע בחינניות) ולהשקיע בכפות הרגליים.

מה מוצרי החובה שלכן לקיץ?

2 תגובות:

  1. אני מאוד אוהבת את הספריי של גרנייה מהסדרה הזו. הוא מעולה :)
    והפילינג של סבון של פעם - אין מילים. נפלא. אני דווקא משתמשת בזה שבריח יסמין. וזה מזכיר לי שאני צריכה להצטייד בצנצנת חדשה :)
    אני גם משתמשת בפילינג לפנים של סבון (עם ריח מנטה חזק) ולפעמים כשאני לא מתעצלת גם במסכת הבוץ שלהם - אלה לדעתי המוצרים המוצלחים ביותר שלהם לפנים לדעתי.
    ויש גם את הסורבה הכיפי שממש אידיאלי לקיץ :)

    השבמחק
  2. למזלי העור שלי ברגליים לא כזה יבש. טרם התחלתי ממש להשקיע בו הקיץ וזה כי איבדתי את ה"ערכה" שלי. אוף! חייבת לרכוש ערכה חדשה!
    אני לא טיפוס של כל הפילינגים האלה לפנים. מספיק לי הסבון פנים של קליניק ודי!
    מה שכן אם ויתרתי על מייקאפ יום אחד - יום אחרי כולי פורחת :/
    סיקרנת אותי דןוקא עם הפילינג גוף של סבון. נראה לי אנסה אותו :)
    הדאודורנט שלי "לא מעניין" פה רייס דריי. מתייבש די מהר, כמעט לט משאיר סימנים (תלוי כמה מהר שמתי מעליו חולצה) ודי מונע כמה שסביר זעה.
    דביק יהיה דביק בטח עם הלחות בחוץ...
    אני מתנחמת בזה שאנחנו כבר (כמעט) אמצע אוגוסט. תוך שבועיים (טכנית) מגיעה התקררות!!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.