בלוג שעוסק בעניינים ברומו של עולם... או ליתר דיוק ברומו של העולם שלי.

אם יש לכם מה להגיד, להגיב, לבקש, לשאול, או סתם אם בא לכם להגיד שלום – eynav.g@gmail.com

אל תשכחו להירשם לעידכונים שוטפים מהבלוג!

יום שישי, 24 באוגוסט 2012

שיר הלל לפודרת מטאוריט של גרלן

כן כן, אני יודעת שלא הייתי כאן כמעט שנה. אני גם יודעת שאני חייבת לכן הסברים על ההעלמות הקשה שלי ותקציר האירועים שעברו מאז (מי שזה לא מעניין אותה תדלג כבר עכשיו לפיסקה הבאה). אז בשנה האחרונה, מאז הרשומה האחרונה, הספקתי לא מעט. שני דברים מרכזיים שהספקתי הם להיות בהריון ולסיים אותו בלידה של תינוקת קטנה וחמודה, שבזכותה אני כותבת את הרשומה הזו במשך שעות ארוכות מאוד, וכן הספקתי ולעשות קורס איפור מקצועי אצל יוסי ביטון.

אבל לא לשם כך התכנסנו כאן הערב. התכנסנו כדי לדבר על המוצר שאני אקח איתי לאי בודד. ה-מוצר, האחד והיחיד. מדובר כמובן בפודרת המטאוריטים של גרלן.

שלמות בקופסא, פודרה מטאוריט של גרלן


אפשר לומר שהמוצר הזה קרץ לי במשך שנים, בתקופה שבה לא הייתי מעיזה לחלום על רכישה של מוצר יוקרתי, ובטח שלא מעיזה לחשוב על רכישת פודרה ב- 330 ש"ח. במשך תקופה ארוכה רק הסתכלתי וריירתי על המוצר, ואז, יום בהיר אחר בחודש אוקטובר 2009 (בדקתי!) עשיתי מעשה ורכשתי את הפודרה. זה המקום להבהיר שהפודרה שברשותי היא עם האריזה הישנה, המוזהבת מהקרטון. הגוון שרכשתי הוא mythic 01 ואם אני מבינה נכון, הוא מקביל לגוון 01 שקיים בגרסה החדשה תחת השם teint rose.

ובכן, על מה מדובר?



פודרה. האבקה הזו שאמורה לעשות דברים, רואה ובלתי נראית. 33 גרם של כדורים צבעוניים: ירוק, סגול, ורוד, צהוב, לבן ובז' מבריק. מעל הפודרה ומתחת למכסה שוכן לו ספוג לבן פרוותי שכל מטרתו עלי אדמות היא לשמור על הכדורים במקום ועל שלמות המוצר, שלא לומר על שלמות השלמות. הפודרה נושאת לכל עבר ריח מטריף של סיגליות. אם תסתכלו על המכלול: האריזה, המוצר, הריח - אין ספק שתבחינו מייד שמדובר בקופסת סוכריות יוקרתית.

הפודרה הזו, כך אומרים, אמורה לאחד את גוון העור ולהתאים לבעלות עור עם תת גוון ורוד (קר), כך שתתמזג עם העור, תאחד את מראה העור, תתן לאור זוהר (אבל לא ברק מיוזע או מעושה) ותגרום לעור, ובעיקר לנו, להרגיש חיים גם ביום בו אנחנו מרגישות די מתות. אני יכולה להגיד שלפחות ככל העניין קשור אלי זה באמת עובד. אני אכן מרגישה בחיים (alive) עם הפודרה הזו ואכן שומרת אותה לימים שאני מרגישה צורך להיות קצת יותר פנסי (fancy) או לערב, להשלמת המראה למראה זוהר שלעיתים אף סוחט מחמאות.

מטאוריט של גרלן, רשימת רכיבים


מצאתי שימוש מעולה לפודרה הזו גם ביום יום. בימים חמים במיוחד אני מפדרת מעל המייקאפ עם פודרה כבדה, סופחת, שנותנת מראה מאט. מעל הפודרה הזו אני מפזרת בקלילות מעט מטאוריט והיא מנטרלת את המראה המאט והמיובש ונותנת לעור מראה בריא יותר.

המברשת המועדפת עלי לשימוש עם הפודרה הזו היא מברשת עגולה, גדולה ופתוחה, רכה מאוד, ולא דחוסה. עם מברשת כזו אפשר לקבל בדיוק את המראה הרצוי, והכל תוך שמירה על שלמות הפודרה.

הפודרה הזו מגיעה בימים כתיקונם בשלושה גוונים, 01, 02 ו... 03, כאשר הראשון מתאים לעור בהיר עם תת גוון קר, השני מתאים לעור בהיר עם תת גוון חם, והשלישי מתאים לעור מעט כהה יותר. בפועל שלושת הגוונים מתקבלים כמעט שקוף על העור ואין הבדלים מאוד משמעותיים ביניהם. מדי פעם גרלן מוצאים מהדורות מוגבלות של המוצר בגוונים שונים ועם אפקטים שונים.

אני בהחלט חושבת שאפילו מי שלא חובבת של הז'אנר ולא קונה מותגי יוקרה על בסיס קבוע צריכה להתהדר לה בפודרה אחת (לפחות) מהסדרה הזו. יש משהו במוצר הזה שמשדר יוקרה, ולא רק מבחינת המראה (והמחיר) אלא גם מבחינת המראה של המוצר על העור. זה נכון שהמוצר לא בולט - והוא לא צריך לבלוט - אבל יש בו מן ברק עדין שעושה את ההבדל בין עור מאט - מת לעור זוהר - חי.

ובכל זאת, למה לא לקנות: בהחלט אפשר לחיות בלי המוצר הזה שהוא 100% פינוק, אבל מי לא רוצה מדי פעם לפנק את עצמה?

6 תגובות:

  1. עינב, ברוכה השבה ומזל טוב! האמת שאני נכנסתי לעולם הבלוגים בשנה האחרונה, את הבלוג שלך מצאתי לפני כמה חודשים טובים כשחיפשתי מדריך להמסת שפתונים ומצאתי את המדריך המעולה שלך. מאז הוא שמור אצלי במועדפים, ותהיתי מתי הבלוג הזה יתעורר לחיים, ואני שמחה שזה קרה! אז שיהיה לך המון בהצלחה עם כל ההתחלות החדשות :)

    השבמחק
  2. פודרה הורסת!!!!! אין דברים כאלו. רכשתי אותה לפני שבוע ואני מאוהבת!

    השבמחק
  3. כפרה עליק אנאאאאא

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.