בלוג שעוסק בעניינים ברומו של עולם... או ליתר דיוק ברומו של העולם שלי.

אם יש לכם מה להגיד, להגיב, לבקש, לשאול, או סתם אם בא לכם להגיד שלום – eynav.g@gmail.com

אל תשכחו להירשם לעידכונים שוטפים מהבלוג!

יום ראשון, 23 בספטמבר 2012

פודרה מטאוריט דחוסה של גרלן

יש ימים בהם אני שואלת את עצמי, מדוע אין לי מניות בגרלן? וכשאני לא מוצאת תשובה אני תוהה למה גרלן עוד לא פנו אלי והציעו לי מוצרים שלהם להתנסות, למשל את קולקציית הסתיו החדשה שלהם, אחרי ההמלצות החוזרות ונשנות שלי על מוצרי החברה (שסטוביץ - לתשומת לבכם! סתם סתם ;-) ).



ובכן... סיפרתי לכן שרכשתי לאחרונה שתי פודרות מטאוריט, את הפנינים אותה סקרתי בהרחבה כאן ואת הדחוסה. משום מה, הדחוסה ישבה אצלי בקופסת ההפתעות שלי, וחיכתה לתורה במשך זמן ממושך עד שהחלטתי לנסות אותה. לא ממש ידעתי למה לצפות למרות שניסיתי את הטסטר בחנות (על היד כמובן) ולמרות שקראתי אי אילו ביקורות עליה. פשוט ישבה והיסתבלנה לה (מלשון סבלנות), עד שלפני מספר ימים החלטתי להשתמש בה. בהיתי בה ולא ידעתי איך מתחילים: פאף? מברשת? בסוף בחרתי במברשת SS182 של סיגמא, שהיא פחות דחוסה ויותר פתוחה מהמברשת המקבילה של מאק.

הנחתי את הפודרה בתנועות מעגליות מעל מייקאפ רנדומלי כלשהו, דווקא מעל מייקאפ שאני פחות מחבבת ומנסה לסיים אותו, ובאותה שניה שהאבקה הזו נחתה על הפנים שלי - הבנתי למה היא שם. אני לא יכולה להגיד עליה שהיא עושה ניסים ונפלאות - אבל היא עושה את מה שהיא אמורה לעשות, בצורה הטובה ביותר.

הפודרה טוענת למראה מאט. ובכן, מראה מאט היא לא נותנת, אבל גם לא מראה זוהר. המראה שמתקבל איתה הוא פשוט טבעי. לא מאט-מת ולא זוהר-נצנצים. מבחינתי זה המראה האופטימאלי. הפודרה בפירוש לא נראית מקומחת על הפנים, אלא עדינה-עדינה. בזמן ההנחה מתפשט באפי ריח הסיגליות המפורסם של המותג, עוד נקודת זכות.

לבשתי את הפודרה הזו מעל מייקאפ בינוני ביותר ויצאתי לימים לא קצרים בחוץ, בקיץ, בישראל. מה אגיד ומה אומר? הפודרה אכן קיבעה את המייקאפ, אכן תרמה באופן כלשהו לעמידות המייקאפ, ובעיקר, כל מראה הסקין - מייקאפ + פודרה, דהה בחינניות לאורך היום מבלי להשאיר אסונות טבע כמו כתמי "בוץ" או דהיה לא אחידה באזורי הפנים הבעייתיים (T).




האריזה של הפודרה משגעת, אריזת מתכת יפיפה עטופה בתוך כיס קטיפה שחור. האריזה כוללת מראה ופאף רך ונעים. על הפודרה מודפס הסמל של מטאוריט.



החיסרון הבולט של הפודרה הוא ביחס כמות/מחיר - 310 ש"ח ל- 7 גרם.

פודרה מצויינת, לקנות רק במבצעים, אם בכלל.
(נרכשה בסופר פארם ב- 199 ש"ח, במבצע)


2 תגובות:

  1. פוסט מהמם, הצילום מרהיב.
    עושה חשק ללכת לקנות, למרות שאת מכירה אותי..

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מכירה אותך, ומסתקרנת אם בסוף תקני... :-)

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.