בלוג שעוסק בעניינים ברומו של עולם... או ליתר דיוק ברומו של העולם שלי.

אם יש לכם מה להגיד, להגיב, לבקש, לשאול, או סתם אם בא לכם להגיד שלום – eynav.g@gmail.com

אל תשכחו להירשם לעידכונים שוטפים מהבלוג!

יום שני, 3 בספטמבר 2012

ככה וככה - ברונזר

בכל מה שקשור לברונזרים אני מאוד בררנית. יש לא מעט ברונזרים שמתקבלים על העור בצבע כתום, במקום בצבע חום, ואני לא חושבת שכתום זה הצבע הנכון לשיזוף או להצללה. זו צרה כללית ולא צרה פרטית שלי. צרה נוספת היא שיש לי נקבוביות פעורות, ובגדול עור לא מושלם, ולכן נצנצים או ברק על הלחיים הם ממש לא בשבילי - כל מה שהוא מעבר לברק מינורי ביותר - הוא בפירוש בגדר אסון. לא ברור לי למה, אבל בימנו קשה למצוא ברונזר מאט. בקיצור: כשהדרישות הן מאט וחום, לא כתום, נשארות בערך 2.5 אופציות בשוק.

מימין - NYC, משמאל - Guerlain



ומלמטה...

מימין: NYC - Smooth Skin - bronzing face powder - מכיל 9.4 גרם, 2.99$, תוצרת סין.
משמאל: Guerlain - Terracotta - Bronzing Powder - Moisturizing and Long Lasting - מכיל 10 גרם, 320 ש"ח, תוצרת צרפת.


האריזה: שתי האריזות הן עגולות וחומות, בשתיהן מראה יחסית גדולה, אין בהן פאף או מברשת, ותכולת המוצר בפנים מאוד דומה.
מטבע הדברים האריזה של גרלן נראית יוקרתית יותר, הפלסטיק איכותי ויפה יותר, יש הטבעות בפלסטיק. לעומת זאת הפלסטיק של NYC נראה זול, והציר נראה שברירי. המוצר של NYC לא מחובר בציר מתכת או ברגים אלא פשוט עשוי מפלסטיק גמיש שאני תוהה מתי יבוא יומו.





ההבטחה:
הברונזר של NYC, בתרגום חופשי מאתר האינטרנט של החברה, נותן שיזוף קל ובזול, נותן זוהר ברונזי חצי-שקוף, שנראה כאילו הרגע חזרנו מהים, קל לשימוש ומושלם לטאץ'-אפים במהלך היום.
הברונזר של גרלן, בתרגום חופשי מאתר האינטרנט של החברה, מוצר אגדי (לא פחות ולא יותר!), לא משאיר סימנים, רק שיזוף טבעי וזוהר שלא נראה כמותו, פורמולה עשירה בלחות שלא מייבשת את העור, עמיד, וקל להנחה. (תימצתתי לכן את שלל השבחים העצמיים).


המציאות:
שני הברונזרים הם חומים לחלוטין ולא נותנים מראה כתום, הצבע נשאר חום יפה לאורך שעות. אף אחד מהברונזרים לא מבריק ולא מנצנץ - מבחינתי זה יתרון גדול כי זה הופך את המוצר לרב תכליתי - מתאים גם להצללות וגם לשיזוף קל של כל עור הפנים והגוף. כמובן שהמוצרים מתאימים גם בתור צללית.
לברונזר של NYC יש ריח של אבקה (...) ואילו לברונזר של גרלן יש ריח עדין ונעים, שוקולדי משהו.
שני המוצרים רכים ומאוד נעימים להנחה, האבקה חלקה והכיסוי נבנה בצורה איטית.
אפשר לומר ששני הברונזרים עומדים בהבטחות שלהם, בזכות העמידות שלהם ובזכות המראה ה- sheer שלהם, כלומר הכיסוי הקליל שמקל מאוד על העבודה איתם, כיוון שניתן להניח שכבה מעל שכבה עד לקבלת הכיסוי המתאים, מבלי להסתכן בכתמים חומים על הפנים. 


בשורה התחתונה - אין ספק שהברונזר של גרלן משדר כולו יוקרה ופינוק, אבל במבחן התוצאה, יצא שברונזר ב- 12 ש"ח, (כמעט) שווה באיכות לברונזר ב- 320 ש"ח. 
החיסרון היחיד של הברונזר של NYC הוא הנגישות - ניתן לרכישה בארה"ב ובאינטרנט, אך לא בארץ. גרלן לעומת זאת, נגיש במשביר, בסופר פארם, בניו פארם ובאפריל.

גילוי נאות: המוצרים נרכשו במיטב כספי, NYC נרכש בניו יורק וגרלן בסטרוברי.

3 תגובות:

  1. אוהבת את ההשוואות שלך שמוציאות את המוצרים הזולים יותר טוב:) זה רק מוכיח שכסף לאו דווקא קונה איכות!

    השבמחק
    תשובות
    1. אם את עוקבת, וודאי שמת לב שאני מאוד אוהבת את המוצרים של גרלן, ורוב הסיכויים שאשלוף את הברונזר שלהם לפני הברונזר של NYC, אבל לטיולים או לימים קשים, לא פעם אעדיף לשים בתיק דווקא את האופצייה הזולה ולהשאיר את גרלן בבית בכספת ;-)

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.