בלוג שעוסק בעניינים ברומו של עולם... או ליתר דיוק ברומו של העולם שלי.

אם יש לכם מה להגיד, להגיב, לבקש, לשאול, או סתם אם בא לכם להגיד שלום – eynav.g@gmail.com

אל תשכחו להירשם לעידכונים שוטפים מהבלוג!

יום רביעי, 26 בספטמבר 2012

עף מהמדף

יש מוצרים שקניתי, השתמשתי, אפילו השתמשתי עד תום, אבל בשום פנים ואופן לא ארכוש אותם פעם נוספת, פשוט בגלל שהם לא עושים את העבודה. מצד אחד הם לא "הרגו" אותי - לא שרפו, לא הוציאו חצ'קונים, לא היו בגוון מאוד לא מתאים, ומצד שני הם עשו את העבודה באופן בינוני או אפילו פחות מבינוני, ולכן לא יירכשו שוב, פשוט כי יש להם תחליפים טובים יותר מבחינת איכות המוצר או מבחינת עלות-תועלת.

נתחיל?

ג'ייד - ג'ל ניקוי לפנים - מוצר בינוני


ג'ייד - ג'ל ניקוי לפנים - מדובר בסבון פנים שבא עם שלל הבטחות: ניקיון יסודי, מותיר עור רך וחלק, מווסת עודפי שומן ומלחח. בפועל... הוא אכן מנקה את העור, קשה לי לומר שמנקה ביסודיות ובהצטיינות. הוא לא מייבש את העור, אבל בפירוש לא מלחח, לא מאזן ולא מחליק. בקטגוריה שלו הוא עושה את העבודה אבל בבינוניות. מגיע בטיובה נוחה של 200 מ"ל ועולה במבצעים כ- 30 ש"ח. לא אהבתי את המרקם הדליל שלו. ציפיתי שכמות כזו תחזיק חודשים ארוכים אבל בפועל הוא לא יחזיק לי יותר מחודשיים. גם נשפך הרבה ממנו וגם צריך הרבה ממנו כי הוא דליל. דלגו עליו.



Rimmel - Lasting Finish 25H Foundation - תחסכו מעצמכם

Rimmel - Lasting Finish 25H Foundation - שימו לב שהמוצר בקישור הוא המוצר הבריטי שארוז שונה לחלוטין מהמוצר הישראלי. חוץ מזה אני מניחה שזה אותו מוצר. ולעניין: מה אגיד ומה אומר? 25 שעות עמידות? לא ממש. 12 שעות? גם לא. בפידור טוב יחזיק באזור ה- 8 שעות. ללא פידור - חבל לטרוח. המחיר שלו הוא בדיוק כמו המחיר של כל המייקאפים העממיים, ולכן כדאי מאוד לפסוח עליו. במחיר שלו אפשר לקנות מייקאפ עמיד באמת.


Pupa - Luminys Baked Face Powder

Pupa - Luminys Baked Face Powder - בשונה משני המוצרים הקודמים, כאן אני לא יכולה להגיד שמדובר במוצר בינוני או גרוע, ולמען האמת הפודרה הזו היא בכלל לא רעה. יש לה כיסוי טוב, היא עמידה מאוד, ובפירוש עושה את העבודה. היא מגיעה גם באריזה יפה ונוחה - בקיצור - אחלה מוצר. הפודרה זכתה לעוף מהמדף משתי סיבות. הסיבה הראשונה - היא לא הצליחה לעמוד בייעוד שלה. ייעדתי אותה כפודרה לתיק, לטאץ'-אפים, אבל היא מאוד לא הצטיינה בזה. הפודרה מתפוררת בתוך האריזה שלה ולא מתאימה לתיק שמיטלטל אחרינו יום-יום, כל היום. הסיבה השניה: הפודרה לא זולה במיוחד, ובהחלט יש לה תחליפים ברמה שלה ובמחיר זול יותר, מה שהופך אותה ללא משתלמת ביחס עלות-תועלת. לא רעה, אבל אפשר לוותר.

משומשת היטב
 חג שמח!

2 תגובות:

  1. כבוד על שיש לך הסבלנות להשתמש בהם עד הסוף ואז להשליך, אני לבושתי מעיפה בהתחלה.

    השבמחק
  2. אני גם לא משתמשת עד הסוף המוצר לא "עושה לי את זה".

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.