בלוג שעוסק בעניינים ברומו של עולם... או ליתר דיוק ברומו של העולם שלי.

אם יש לכם מה להגיד, להגיב, לבקש, לשאול, או סתם אם בא לכם להגיד שלום – eynav.g@gmail.com

אל תשכחו להירשם לעידכונים שוטפים מהבלוג!

יום רביעי, 3 באוגוסט 2011

שפתונים וגלוסים קיציים


משום מה, בקיץ אני תמיד מעדיפה את השפתונים שלי רכים, חמאתיים ומבריקים. המראה המאט בשפתיים לא מסתדר לי במיוחד עם הקיץ, יש במראה המאט משהו נוקשה שמשדר יותר חורף וקור. אספתי כמה שפתונים וגלוסים שיש להם את המרקם הנכון והצבע הנכון בשביל הקיץ, כאלו שכיף ללבוש בקיץ.





1. Estee Lauder - pure color - crystal lipstick - 303 crystal pink - השפתון הזה הוא אחד האהובים עלי בקיץ ובכלל. יש לו מרקם גלוסי ומראה גלוסי על השפתיים. בגלל המרקם הגלוסי שלו הוא מאוד נעים על השפתיים, לא מייבש, ואפילו הייתי אומרת מלחח. הצבע שלו הוא ורוד בובתי  ותמים, כיסוי בינוני בלבד - הצבע לא מתקבל רווי, והריח... ריח עדין ונעים שמאוד אופייני למוצרי אסתי לאודר. למרות הכל, למוצר החביב הזה יש שני חסרונות משמעותיים: בגלל המרקם הוא לא עמיד בכלל, ועוד חיסרון אינדיבידואלי - מאוד לא אהבתי את האריזה שמשרדת, לטעמי, "אודם של פעם", אריזה "מבוגרת" למדי... בשורה התחתונה - המוצר מאוד מוצלח לדעתי ומהווה בחירה נכונה לקיץ.

2. Estee Lauder - pure color - crystal lipstick - 311 crystal coral - עוד שפתון מאוד מוצלח מהסדרה של "הקריסטלים" של אסתי לאודר. התכונות הן אותן תכונות, אותם יתרונות ואותם חסרונות. ההבדל הוא כמובן בגוון הקורלי המשגע. הצבע הזה הולך נהדר עם המראה השזוף ועם גוונים חמים. מצד שני, ניסיתי גם לשלב אותו עם גוונים קרים ועבד יופי. מי שמחפשת גוון יפה ואופנתי לקיץ - הקורל הוא הבחירה הנכונה.

3. Clinique - Butter Shine Lipstick - 413 raspberry rush - שפתון עם ברק חמאתי מבית קליניק - כשמו כן הוא. במגע עם חום השפתיים השפתון נהיה רך וחמאתי, מרקם גלוסי ממש, ועשיר מאוד בצבע. אני אהבתי את השפתון הזה בשילוב עם מראה עיניים ומראה עור נקי, ולכל היותר עם אייליינר שחור. כהרגלה של קליניק בקודש - לשפתון אין ריח בכלל. הפעם דווקא אהבתי את האריזה - אריזה נקייה, מתכתית וכסופה, משדרת יוקרה ואלגנטיות. גם השפתון הזה לא עמיד במיוחד - ומצד שני, הוא כל כך יפה שאני ממש לא מתביישת להוציא אותו מהתיק באמצע היום ולחדש....





4. JA-DE - crystal glow lip gloss - 165 - גלוס דובדבני של ג'ייד. הצבע והריח נהדרים וקיציים, המרקם נעים ומבריק - מוצר ממש מוצלח. אפילו היחס של כמות-מחיר מצוינים (במבצעים). חבל לי רק שג'ייד לא לוקחים את עצמם בידיים ומשפרים את האריזות של המוצר... המוצר הזה מוצלח מאוד, וארוז באריזה פשוטה להכעיס, לא מעוצבת כהוא זה ועם מספר במקום שם. האריזה מצדיקה את ה"עממיות" של המוצר וחבל... 

5. L'Oreal - Glam Shine 6H - 208 unlimited fuchsia - גלוס עמיד של לוראל, לטענתם ל- 6 שעות. צבע בוהק מאוד וקייצי - בשום פנים ואופן לא יכול לעבוד עם איפור עיניים מודגש. חוץ מהגוון הדובדבני הכהה הגלוס גם מלא בנצנצים וחבל. הגלוס אכן מאוד עמיד, יחסית לגלוס, ואפילו יחסית לשפתונים שסקרתי למעלה, אבל על העמידות תשלמו מחיר כבד - הוא פשוט דביק. האריזה יפה ומושקעת והריח נעים מאוד, אולי אפילו יותר נעים מכל שאר המוצרים שסקרתי היום. המברשת מאוד נוחה ומאפשרת מריחה מדויקת. אני ממליצה להשתמש בחומר שיוצא מהטיובה לשפתיים העליונות והתחתונות גם יחד - להוסיף עוד חומר יהיה יותר מדי. כאן דווקא היחס של כמות-מחיר פחות טוב - לא מצאתי שום מקום על האריזה (ובחיי שחיפשתי!) שהכמות כתובה, אבל רואים בקלות שהפלסטיק די עבה ככה שאין שם יותר מדי חומר. שורה תחתונה: אם הנצנצים והדביקות לא מפריעים לכן - מומלץ בחום.


אז מה היה לנו פה? צבעים ומרקמים מרעננים, ריחות נעימים, ובעיקר קיץ חם. 

מה הם צבעי הקיץ שלכן?



תגובה 1:

  1. אני לגמרי איתך עם האריזות המשמימות של אסתי לאודר :/
    אם כבר צריך לחדש חובה שיהיה מעניין מה שמוציאים מהתיק ;)
    אישית אוהבת שפתונים יחסית עמידים (מרקם אמפליפייד של מאק) ושני מועדפי הקיץ שלי הם -
    Vegas volt הקורלי. מהמם! ואגב מס' 2 של אסתי לאודר הכי יפה לדעתי משלושת האודמים.
    Girl about town ורוד פוקסיה שאף אחד לא מפספס וגורר מחמאות מכל הכיוונים ומלא מעט גברים (?)!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.