בלוג שעוסק בעניינים ברומו של עולם... או ליתר דיוק ברומו של העולם שלי.

אם יש לכם מה להגיד, להגיב, לבקש, לשאול, או סתם אם בא לכם להגיד שלום – eynav.g@gmail.com

אל תשכחו להירשם לעידכונים שוטפים מהבלוג!

יום שבת, 24 בספטמבר 2011

עפרונות עיניים

יש לי חיבה לעפרונות עיניים. אני מוצאת אותם כפתרון מהיר, צבעוני ונוח לתיחום של העין ולהשלמת האיפור. בעבר לא כל כך הסתדרתי עם עפרונות, אבל היום, אחרי שלמדתי לזהות מה אני אוהבת בעיפרון שלי, אני מעדיפה אותם לתיחום תחתון של העין, ולפעמים גם לתיחום עליון.

אני בהחלט מאלו שמאמינים שעיפרון טוב מסוגל לעשות הכל. גם להיות נעים ורך כשמניחים אותו על העין, גם עשיר בפיגמנט, גם קל לטישטוש במידת הצורך וגם עמיד. אני מעדיפה את העפרונות שלי מתחדדים. אני לא מצליחה להתחבר לעפרונות המסתובבים.

ליקטתי לי עפרונות של כמה פירמות, כמה "דגמים" ספציפיים שמצאתי אותם עונים על כל הדרישות שלי, ואסקור כמה מהם כאן. 



פופה - מולטיפליי - Pupa - Multiplay - העפרונות האלו לא זקוקים לחשיפה בבלוג שלי או בשום מקום אחר. העפרונות האלו מאוד מוצלחים וגם מאוד מפורסמים. העפרונות האלו עשויים מפלסטיק שאפשר לחדד אותו. מצד אחד יש עפרון ומהצד השני ספוגית טישטוש. הם מגיעים במשקל 1.2 גרם (סטנדרטי) ועולים 75 ש"ח. במבצעים אפשר למצוא אותם מדי פעם גם ב- 35 ש"ח.








ולעוד כמה פירמות:






בורז'ואה - קונטור קלאבינג - Bourjois - contour clubbing - עפרון עמיד במים. לי יש רק גוון אחד מהסדרה הזו, לפחות בינתיים, והוא 43 green insomniak - ירוק כהה, עמוק ומשגע. העפרון עשיר מאוד בפיגמנט. העפרון הזה אפילו יותר רך ויותר חמאתי מהעפרונות של פופה, ועמיד באותה מידה בדיוק. העפרון מתחדד גם הוא ולא מגיע עם "אמצאי טשטוש". מכיל 1.2 גרם ועולה 70 ש"ח לפני הנחות. רגע לפני שאתן רצות לקנות - שימו לב שלבורז'ואה יש המון סדרות של עפרונות וכל סדרה מתנהגת שונה לחלוטין.



מייקאפ פוראבר - אקווה אייז - Make Up For Ever - Aqua Eyes - אני הבעלים המאושרים של גוון 16 שהוא זהב פשוט, נקי ואמיתי. קניתי אותו בארץ כשהם עוד היו כאן ואני לא זוכרת מה המחיר שלו. תכולה: 1.2 גרם. בשונה משני העפרונות הקודמים, העיפרון הזה עשוי עץ צבוע שחור. אני אישית מעדיפה עפרונות פלסטיק בגלל שהחידוד שלהם יותר נוח ואין זיזים מטרידים ועוקצניים. גם המרקם של העיפרון הזה הוא רך וגם הוא עמיד אחרי שמתייבש.



קליניק - קרים שייפר פור אייז - Clinique - Cream Shaper for Eyes - גוון 05 chocolate lustre - חום. על העפרון הזה אני יודעת לספר לכן הכי מעט. העיקר הוא שהמרקם שלו רך והוא עמיד מאוד - בדיוק כמו כל האחרים. קשה לי לספר עליו כי קיבלתי אותו מתנה בתוך קיט מוצרים של קליניק, מתנה על קניה, ככה שאני לא יודעת להגיד מה המשקל המקורי שלו ומה המחיר. אני גם די משוכנעת שהוא נמכר כעפרון דו צדדי, ביחד עם צבע נוסף, ולא נמכר בנפרד. שלי הוא 1.1 גרם. אני מאוד אוהבת את הצבע של העיפרון הספציפי הזה כי הוא מאוד רך וטבעי.


אתמול קניתי עוד שני עפרונות של פירמה אחרת, נראים ונשמעים מבטיחים מהרבה בחינות, אני אכתוב עליהם ביקורת בהמשך, כשאגבש אותה סופית.


איזה עפרונות אתן אוהבות?

7 תגובות:

  1. איך השחור של פופה? קיבלתי בפורום המלצות עליו.
    את משתמשת בו גם בתוך העין? עמיד? נמרח? שחור שחור?

    השבמחק
  2. תשובה לדנרה:
    השחור של פופה הוא שחור מאוד, אבל בהתחשב בזה שזה עפרון - אייליינר נוזלי/קרם/ג'ל תמיד יהיה שחור יותר. אני לא משתמשת בעפרונות בתוך העין כי מעקה העין שלי מאוד רטוב והעפרונות תמיד נסוגים לקו הריסים. אם תרצי - אנסה בשבילך כדי לבדוק עמידות במעקה העין. (שלחי לי אימייל אם את מעוניינת).

    השבמחק
  3. תודה רבה.
    אם מעקה העין שלך ככה אז אין צורך, חבל להכביד עליו.
    שנה טובה :)

    השבמחק
  4. רק הערה קטנטונת - העיפרון של מופה מספרו 6L, והוא אכן מעולה. פשוט קראת הפוך...לי יש 2 גבויים ממנו כי הוא שימושי לי מאוד לתיחום פנימי תחתון.

    השבמחק
  5. גם אני חולה במחלת האייליינרים! בין הפייבוריטים שלי יש לי שני עפרונות של פופה, 13 ו-14, טורקיז וכחול מהממים וגם Midnight Cowboy של Urban Decay שהוא מעין ורוד זהוב שאני משתמשת בו לתיחום בתוך העין, במקום עיפרון לבן והוא מהמם!

    השבמחק
  6. פופה - קניתי שני עפרונות עניים ולמחרת החזרתי אותם ל ס.פארם וקיבלתי זיכוי. הם רכים והם נמרחו לי מייד אחרי שהנחתי אותם על קו תחתון של הריסים.

    לא מייצג, כי רוב העפרונות נמרחים לי.

    מה שמצליח לי: שיסיידו, קליניק, אסתי לאודר

    השבמחק
  7. האם יש עיפרון לעניים עמיד בפני מים?

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.