בלוג שעוסק בעניינים ברומו של עולם... או ליתר דיוק ברומו של העולם שלי.

אם יש לכם מה להגיד, להגיב, לבקש, לשאול, או סתם אם בא לכם להגיד שלום – eynav.g@gmail.com

אל תשכחו להירשם לעידכונים שוטפים מהבלוג!

יום ראשון, 4 בספטמבר 2011

נבחרת המייקאפים שלי, ספטמבר 2011


אחרי שסיימתי להתלהב מכל מתנות יום ההולדת שלי, הגיע הזמן לרשומה שאולי הייתה צריכה להגיע מזמן - סיקור כל המייקאפים הנוזליים שלי. אם תשימו לב, בכותרת כתבתי תאריך, רק כי אני לא מבטיחה להישאר נאמנה לנבחרת הזו שאני מציגה לכן כאן היום.

סוג העור שלי הוא מעורב. בקיץ הוא רגיל, ובאזור ה- T הוא שומני. בחורף הוא מיובש, ורגיל באזור ה-T. יש לי נקבוביות באף ובלחיים ונטייה לקומודוגנים ("שחורים"). מעט כתמים בהירים פזורים על כל העור, ללא נטייה מיוחדת לפצעונים, אבל מדי פעם הם באים לבקר. גוון העור שלי הוא בהיר ודי ניטרלי, יחד עם זאת במאק התאימו לי NW15-20.

נתחיל מהמייקאפים היומיומיים שלי. התעורר בי הצורך למצוא מייקאפים שעומדים בכמה דרישות עיקריות, כדי לזכות להכנס לנבחרת היומיומית. הדרישה הבסיסית היא כמובן שיישבו טוב על העור והגוון יתאים, אבל מעבר לכך המייקאפים צריכים להיות גם עמידים ל- 12 שעות לפחות (ככה זה כשחיים בעבודה) ובמחיר שאני מוכנה לשלם, בהתחשב בעובדה שאני גומרת בקבוק בכ- 3 חודשים.






Careline - Stay Long Make-Up - 601 light לעור נורמלי/מעורב

ההבטחה: מייקאפ עמיד, כיסוי מושלם ל- 18 שעות. מראה רענן וטרי ל- 18 שעות. עור חלק כמשי, אחיד ובעל כיסוי מושלם. גוון המתמזג בטבעיות עם גוון העור. כיסוי נפלא המסתיר פגמים. מאזן לחות ומעלים ברק.

הפורמולה: הפורמולה של המייקאפ היא קרמית סמיכה. אני אישית מניחה אותו מעל קרם לחות שנספג למחצה וככה קל יותר לעבוד עם החומר ולפזר אחיד עד לקיבוע. המייקאפ מתייבש די יפה על העור, אבל כדאי בכל זאת לעבור עליו בעדינות עם מעט פודרה קלילה. הכיסוי של המייקאפ הוא בינוני-מלא וניתן לבניה. הגימור טבעי-זוהר ולא מאט. המייקאפ מיועד לעור מעורב, ועדיין, אחרי כמה שעות אני מתחילה להבריק באזור האף. מבחינת העמידות, המייקאפ מחזיק הרבה שעות על העור, ועדיין נראה לי שאיפשהו לקראת סוף היום הוא מתפוגג לו בחינניות. המייקאפ דוהה באופן אחיד, לא משאיר כתמים "בוציים", לא נכנס לקמטוטים ולא לנקבוביות - כל זה נכון כל עוד לא העמסתן ממנו בלי הכרה. אם העמסתן הוא לא יירד בחינניות.

האריזה: האריזה של המייקאפ היא בקבוק זכוכית עם משאבה. מאוד נוח. מצד שני, כפי שניתן בקלות לראות מהתמונה, האריזה בעייתית כי נשאר חומר לא מנוצל במקומות שאי אפשר להגיע אליהם. הפקק של הבקבוק שקוף ומבחינתי זה חיסרון. המשאבה והפקק לעולם לא יהיו נקיים (אלא אם ננקה אחרי כל שימוש) וככה פשוט אפשר לראות את כל שאריות המייקאפ מתנוססות בגאון. עוד דבר שכדאי לשים לב: לאחרונה קרליין עוברים "מתיחת פנים". המייקאפ שלי שבתמונה נרכש לפני כמה חודשים וייתכן מאוד שהבקבוק היום שונה. 

כמות/מחיר: הכמות סטנדרטית, 30 מ"ל, אך כדאי לשים לב למגבלות ניצול החומר. המחיר: במבצעים טובים עולה כ- 70 ש"ח - מחיר שווה לכל נפש וטוב לאור התמורה. מחיר מחירון הוא כ- 160 ש"ח (לא זוכרת במדוייק).

שורה תחתונה: מקיים חלק מההבטחות שלו. מייקאפ טוב שנותן תמורה טובה למחיר. ייתכן ויירכש שוב.



Softouch - Stay+ Foundation - 45 clear beige

ההבטחה: מייקאפ חדשני וייחודי, נטול שומן המיועד לעור רגיל עד שמנוני, פותח בטכנולוגיה מתקדמת של מיצוי אצת הדולניאלה סלינה המעושרת במינרלים טבעיים המגינים על תאי העור. ויטמין A העוזר להתחדשות ושיפור תאי העור, מסייע במניעת קמטים ושמירת גמישות העור. בעל מרקם קטיפתי המעניק נוחות ושלמות מרבית, כיסוי מושלם לאורך זמן ומראה טבעי ואחיד.

הפורמולה: גם כאן הפורמולה היא קרמית סמיכה. אני מניחה גם אותו על קרם לחות שנספג למחצה, וצריך לעבוד איתו היטב ויחסית מהר עד לקיבוע סופי. לאחר שהמייקאפ מתייבש הוא נשאר דביק וחובה לפדר מעליו. הגימור טבעי. הכיסוי שלו הוא בינוני-מלא, וכדאי לקחת את זה בחשבון כשבוחרים פודרה לפדר מעליו. פודרה עם כיסוי תגרום למראה של מסכה - מאוד לא מומלץ... בגוון 45 יש תת גוון כתמתמם - לא מחמיא במיוחד. למייקאפ הזה יש עמידות מצויינת. לפני שקניתי אותו הדיילת שכנעה אותי שהיא תאפר אותי בו. היא ניקתה לי את הפנים והניחה אותו מבלי לפדר. כשחזרתי הביתה יצאתי להליכה של כ- 50 דקות וכשחזרתי נדהמתי לגלות שהוא לא זז. שאפו. גם איתו אני נוטה להבריק באזור האף אחרי כמה שעות, אבל נראה לי שלוקח לו קצת יותר זמן עד שהוא מתחיל להבריק.

האריזה: בקבוק זכוכית עם משאבה. הפקק השחור שמכסה את המשאבה הוא מהחומר השנוא עלי. זה סוג של פלסטיק קטיפתי (אאל"ט - כמו של נארס), מה שאומר שהוא מתלכלך ויש עליו טביעות אצבעות. מאוד לא אסטטי. מצד שני לפחות כאן אי אפשר לראות אם המשאבה והפקק מלוכלכים מבפנים. גם כאן - האריזה נוחה אבל אין ניצול מלא של החומר. עוד דבר: הבקבוק מאוד גבוה ולא ברור לי למה, בסך הכל יש בו אותה כמות. יכולו להנמיך אותו קצת...

כמות/מחיר:  30 מ"ל, במבצעים טובים עולה 80 ש"ח. מחיר מחירון, אאל"ט 180 ש"ח.

שורה תחתונה: מקיים חלקית את ההבטחות. "מרקם קטיפתי" זה לא. מחיר הוגן ביחס לתמורה. לא יירכש שנית.

הערה ליצרן: הגיע הזמן שתקימו אתר אינטרנט (ולא פייסבוק) ושירות לקוחות מסודר.




ההבטחה: באנגלית מבטיחים: עמידות ל- 16 שעות, מראה מושלם ותחושה קלילה (תרגום שלי). בעברית מבטיחים: מייק-אפ עמיד לאורך כל היום שנשאר רענן תמיד. מעניק מראה מאט וטבעי, מסתיר פגמים באופן מושלם. אינו נמרח על בגדים לאחר שהתקבע. עם נוסחת SOFT-FLEX המעניקה נוחות מירבית כך שתקבלי כיסוי מלא מבלי להרגיש את האיפור.

הפורמולה: המייקאפ הוא קרמי (פחות סמיך משני הקודמים). כאן, חובה להניח אותו מעל קרם לחות שנספג למחצה, אחרת הוא פשוט מתקבע תוך שניה ואי אפשר לעבוד איתו ולהגיע למראה אחיד. המייקאפ מעט דביק אחרי הקיבוע וכדאי לפדר מעליו עם פודרה שקופה. למייקאפ יש SPF 6, מצד אחד זה נמוך, מצד שני זה ניכר היטב בצילומים, והוא מתקבל בהיר מאוד בתמונות. אם מעוניינים להשתמש בו בצילומים - כדאי לערבב עם מייקאפ נוסף או לפדר בפודרה עם כיסוי. (המייקאפים הקודמים לא נבדקו בתמונות ולכן אין הערה כזו לגביהם). מבחינת כיסוי - הכיסוי הוא בינוני עד מלא. המייקאפ יושב נהדר על העור ובאמת מחזיק יום שלם. גם הוא יורד בחינניות ולא משאיר עודפים בקימטוטים ובנקבוביות ולא עושה מראה בוצי. אחרי כמה שעות אני מבריקה גם איתו באזור האף.

האריזה: בקבוק זכוכית ללא משאבה. מצד אחד קל יותר לנצל את מרבית החומר, ומצד שני קשה יותר לשלוט בכמות שיוצאת מהבקבוק. בנוסף אני מוצאת את האריזה הזו לא מספיק אסטטית ו"סטרילית".

כמות/מחיר: 30 מ"ל, במבצעים טובים עולה 80 ש"ח. מחיר מחירון: 175 ש"ח.

שורה תחתונה: מומלץ בחום (כל עוד לא מצטלמים), אולי הטוב ביותר מבין השלושה. האריזה טעונה שיפור.



וגולת הכותרת - מייקאפ הערב שלי (והמייקאפ שאני משתמשת בו כשאני רוצה פינוק מיוחד):

Estee Lauder - Double Wear Light - Stay-in-Place Makeup SPF10 - intensity 1.0

ההבטחה: (תרגום שלי מהאתר באנגלית): עמידות ל- 15 שעות, קליל. רענן, טבעי ונוח. נותן כיסוי קליל ומשאיר את העור חופשי לנשום למשך כל היום. לא מלכלך, לא "נמס" בחום ולחות. למראה נמרץ ורענן ביום העבודה, בעבודה בחוץ ובסופי שבוע.

הפורמולה: הפורמולה נוזלית, ונדרש ממש מעט חומר כדי לכסות את כל הפנים. המייקאפ מתייבש מאוד מהר ולכן חובה להניח אותו מעל קרם לחות שנספג למחצה. המייקאפ מתייבש על העור כמעט לגמרי וכמעט שלא ניתן להרגיש דביקות של המייקאפ היבש על העור. בהחלט ניתן ללכת איתו ככה ללא פידור, ואז המראה ממש טבעי - לא רואים שאת עם מייקאפ. אני בכל זאת מפדרת עם ממש מעט פודרה, כדי שיהיה קל יותר לטשטש עליו את הסומק (במיוחד אם לסומק יש פיגמנט חזק). אני גם חושבת שהפידור מקנה לו קצת יותר עמידות. מבחינת עמידות - זה המייקאפ היחיד בחבורה שאני יכולה להגיד עליו שהוא יורד שמורידים אותו, ולא שניה אחת לפני. הוא עבר אצלי מבחנים קשים והוא עומד בהבטחה! אפילו בימים קשים של קיץ ישראלי בחוץ, אפילו בלחות ובזיעה, כשהעור מתייבש המייקאפ נראה בדיוק כפי שהוא נראה כששמתי אותו - רענן, כאילו הונח עכשיו. המראה של המייקאפ על העור הוא טבעי. מבחינת סקאלת הגוונים - בארץ יש גוונים "שלמים" 1.0, 2.0 עד 5.0. בחו"ל אפשר להשיג גם חצאי גוונים החל מ- 0.5. למשל בסטרוברינט אפשר למצוא אותם מדי פעם. התת גוון נייטרלי (לפחות של הגוון שלי). הכיסוי שלו הוא קליל עד בינוני - שימו לב לא להעמיס ממנו כי הוא לא ייתן כיסוי מלא אלא רק מראה עמוס ולא נקי. אם בכל זאת רוצים קצת יותר כיסוי - כדאי להניח עליו פודרה עם כיסוי. לוקח לי יותר זמן להבריק איתו באזור האף, אבל אפילו הנחה עדינה של סתם פיסת טישיו תספח את השומנים ותחזיר את המצב לקדמותו.

האריזה: טיובת פלסטיק דקה ולחיצה. שלמות. נוח לקחת בתיק - גם קל וגם אין חשש שיישבר, עומד על הראש כך שקל לנצל אותו עד תום. החיסרון היחיד הוא שלא ניתן לראות כמה חומר נשאר. מצד שני לא בטוח שבטיובה שקופה היה ניתן לראות - אולי הוא מלכלך את הדפנות של הטיובה.

כמות / מחיר: 30 מ"ל, 230 ש"ח. בארה"ב 35$. במבצעים ממש טובים בארץ של 40% הנחה ניתן למצוא ב- 140 ש"ח.

שורה תחתונה: מומלץ בחום!



עד כאן להפעם, נתראה בקרוב!

2 תגובות:

  1. את השניים הראשונים לא ניסית, איני חושבת שאנסה כי אני מרוצה משלי

    COLORSTAY - אומרים שהוא המייק אפ הנמכר ביותר בעולם.בגזרת הקוסמטיקה העממית לדעתי אלוף. יש לי פיגמנטציה והוא נותן כסוי מלא, מחזיק לא 16 אמנם אבל למרבית שעות היום, קל לעבוד איתו (על גבי לחות כמובן) והוא חסכוני, מה גם שלמרות שהברבוק ללא לחצן, ניתן להשתמש בו עד הטיפה האחרונה. לקנותבמחיר מבצע - ובד"כ יש.

    דבל וור - כמה שרציתי, לא מתאים לי - אחד הנמכרים בעולם. הרגיל - מבליט לי פלומה ונקבוביות ואין לי הרבה. הלייט - לא יכסה לי את הפיגמנטציה - ויש לי!

    לערב - אני משתמשת ב RE NUTRIV -גם הוא של אסתי לאודר, יש בו לחות והוא יוצר מרקם אחיד זוהר ואבעי לפנים - מושלם ויקר (400 ש"ח ואים עליו הנחות) אך לא מיועד לעור צעיר

    פוסט כייפי!

    השבמחק
  2. תודה!

    האמת היא ששנים השתמשתי רק בקלרסטיי, אבל לאחרונה נהייתי הרפתקנית וניסיתי גם את קרליין וסופטאץ'. יתכן שכשאחזור לקלרסטיי (הוא עדיין סגור אצלי) אפסיק לקנות עממיים אחרים.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.