בלוג שעוסק בעניינים ברומו של עולם... או ליתר דיוק ברומו של העולם שלי.

אם יש לכם מה להגיד, להגיב, לבקש, לשאול, או סתם אם בא לכם להגיד שלום – eynav.g@gmail.com

אל תשכחו להירשם לעידכונים שוטפים מהבלוג!

יום ראשון, 16 באוקטובר 2011

פרויקט 50 מוצרים - עדכון ראשון

את פרויקט 50 המוצרים התחלתי בראש השנה, ממש לא מזמן, אבל כבר יש לי כמה עידכונים על מוצרים שנגמרו:




3. מסקרה: Clinique - High Impact - 4g
נפתח בוידוי: אני כמעט ולא קונה מסקרות, זה אירוע נדיר שבנדירים. אני מוציאה מספיק כספים על מוצרים יוקרתיים בפארמים השונים, בעיקר מוצרי קליניק ואסתי לאודר, אבל גם של פירמות נוספות, ותמיד דואגת לקבל תיק מוצרים, ותמיד, אבל תמיד, יש בתוכו מסקרה מוקטנת. זה נכון שיש מסקרות טובות יותר וטובות פחות, אבל על הריסים שלי אני לא רואה הבדל משמעותי בין האחת לשנייה.
יחד עם זאת, אני מאוד מחבבת את המסקרה הספציפית הזאת.
במצב רגיל לא רואים בכלל שיש לי ריסים הריסים שלי דלילים, קצרים ושקופים. עם שתי שכבות של המסקרה הזו אני מגיעה למראה ריסים טבעי משופר, ועם 3 שכבות אפשר להגיע למראה דרמטי.
מבחינת ההסרה - היא פשוט תענוג - אני מורידה אותה במקלחת עם מים חמימים וסבון פנים והיא יורדת במלואה ולא משאירה שאריות. אני לא קמה איתה בבוקר, עם "עיני ראקון", כלומר שחור מתחת לעיניים - היא מוסרת במלואה.
אגב - 4 גרם מספיק בהחלט ל- 3 חודשים ואפילו 4 חודשים, וגם ככה לא מומלץ להחזיק מסקרה מעל חצי שנה, ככה שהיא פשוט נגמרת ולא צריך להזכיר לי להחליף. גם אין בזבוז חומר, שצריך לזרוק מסקרה "עובדת" רק בגלל שהיא פגת תוקף.



למטה: קליניק, למעלה: אסתי לאודר

4. מסקרה: Estee Lauder - Sumptuous - 2.8 ml
גם המסקרה הזו כמובן הגיעה בתוך אחד התיקים, והכמות שלה מספיקה לכשלושה חודשים. המסקרה הזו מאוד דומה באפקט שלה להיי אימפקט, אבל יש לה מברשת מאוד שונה. המברשת שלה נוחה מאוד להנחה בפינות, כלומר באזורים שקשה להגיע אליהם, וגם לריסים התחתונים.
דווקא את המסקרה הזו כן קניתי בגודל מלא והתבאסתי ממנה (בשונה מאחותי שמאוד אהבה אותה בגודל מלא), קשה לי להגיד למה. המוקטנות תמיד מוצלחות וטובות לי.







5. קרם עיניים: Estee Lauder - Time Zone - Anti-Line/Wrinkle Eye Creme - 15 ml
אפשר לומר שעם הקרם הזה עליתי מדרגה. לפניו השתמשתי בקרמים קלילים שהיו בדרך כלל במרקם תחליב או ג'ל, שנתנו לחות וזהו. לא הרגשתי שהם עושים משהו. מצד שני, אני לא יכולה לסבול קרמים כבדים, שומניים, שממש נשארים לנצח על העור ולא נספגים. הקרם הזה לא אמור להיות לחות נטו, אלא גם נגד קמטים, ועדיין זו סדרת ביניים ולא סדרה לעור בוגר.
הייתי מאוד מרוצה מהקרם הזה ומאוד חבל לי שהוא נגמר. המרקם שלו הוא קרמי מובהק - לא תחליבי, ועדיין נספג יפה בעור. העור מרגיש לח איתו, בדיוק במידה הנכונה. מרגיש לי שהוא באמת עושה משהו.
אין ספק שיירכש שוב בעתיד (אחרי שאסיים כמה נוספים שיש לי).



ככה נראית צנצנת ריקה....




6. מסיר איפור עיניים: Garnier -  Soins Essentials - מסיר איפור עמיד במים 2 ב- 1
מסיר איפור מעולה שהרחבתי עליו וצילמתי אותו כאן. אין ספק שירכש שוב.



7. מי פנים: Cliniqe - Clarifying Lotion 2 - 400 ml
מי הפנים הידועים של קליניק מסדרת שלושת השלבים, בצבע סגול. מי פנים מלאים באלכוהול שאני מעדיפה בקיץ ופחות מחבבת בחורף. מי הפנים האלו עושים את העבודה ונותנים תחושה של עור הרבה יותר נקי מאשר עם כל מוצר ניקוי אחר. לדעתי זה הבקבוק השני או השלישי שאני מסיימת בגודל הזה (גדול).
נקודה למחשבה: המוצר הזה נמכר בעולם בכמויות מטורפות. לדעתי יש שני דברים שכדאי לחשוב עליהם:
א. אריזה חסכונית - כלומר באמת חסכונית - במקום בקבוק מוגדל - שקית מילוי, כמו השקיות של לוקסיטן. זה יכול להוזיל באמת עלויות. אם תבדקו את הבדלי המחירים בין אריזת 200 מ"ל ל- 400 מ"ל תגלו שזה זניח (לפחות בארץ...). אגב - שקית כזו גם תהיה יותר אקולוגית מבקבוק.
ב. אריזה נוחה יותר - אני לא יכולה לסבול את הבקבוק הענק הזה, ותמיד מעבירה לבקבוק מוקטן של המוצר הזה בדיוק, שקיבלתי פעם בתוך תיק מתנה, של 60 מ"ל. תופס פחות מקום על השידה. הייתי מציעה להם גם לשקול בקבוק עם פיית ספריי.


עד כאן לבינתיים :-)

מה איתכן? איזה מוצרים סיימתן לאחרונה?

3 תגובות:

  1. מצליחה לסיים רק טיפוח. מסקרות מושלכות לפני תומן כי יש כמה במקביל, עפרונות, תלליות ושפתונים אממממ.

    לאחרונה סיימתי קרם יום/לילה/סרום של הסדרה הורודה מבית שיסיידו למניעת פיגמנטציה, הבהרה מועטה אמנם נמפתה, אך צמצום רב בכיס גם כן - בעיניי שיסיידו = שווה.

    כמו כן סיימתי מסיכת ניקוי וגרגרים מבית לנקסטר - קונה אותם תמיד במבצע 99 ש"ח. מומלץ!
    האמת שיש בתכנון פוסט, רק הצילומים הם שתמיד מעכבים אותי,אם לא הצורך לצלם באיכות מספקת, כבר הייתי מנפיקה פוסטים לא מעטים.

    מה שנגמר אצלי לעיתים תכופות ונקנה בשוטף :
    1. גרגרים לגוף של לוריאל - שפופרת בירוק - מעולים וזולים
    2. מסיר איפור 1 ב 3 של לנקום, זו נאמנות לנצח!

    השבמחק
  2. יפה לך על ההתמדה :)
    מסקרה מחזיקה אצלי בד"כ תקופה של חצי שנה, אולי קצת יותר. בד"כ הן מגיעות לפח אחרי שהן מתחילות להתייבש.

    קיבלתי כמה המלצות על המסקרה של אסתי לאודר, אני ממש רוצה לנסות אותה

    השבמחק
  3. היא טובה, והיתרון המשמעותי שלה על פני קליניק זה המברשת הסופר-נוחה, במיוחד לקצוות ולריסים קצרים

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.