בלוג שעוסק בעניינים ברומו של עולם... או ליתר דיוק ברומו של העולם שלי.

אם יש לכם מה להגיד, להגיב, לבקש, לשאול, או סתם אם בא לכם להגיד שלום – eynav.g@gmail.com

אל תשכחו להירשם לעידכונים שוטפים מהבלוג!

יום שבת, 8 באוקטובר 2011

התחדשות: לנקום

אני אוהבת שיש לי כמה מייקאפים פתוחים. לאחרונה נגמר לי מייקאפ של קרליין, ובמקביל שמעתי המלצות חמות בפורום איפור וציורי גוף בתפוז על המייקאפ של לנקום שנקרא טיינט מירקל, אז החלטתי לבדוק אותו באופן אישי. הגעתי למשביר ביום חמישי בערב, והדיילת הייתה עסוקה עם לקוחה, אז המשכתי לטייל וחזרתי אליה בהמשך אותו ערב. בפעם השנייה שהגעתי הזמן שלי היה קצר ולא הצלחתי לקבל החלטה כמו שצריך אז לא קניתי כלום. ואז הגיע שישי בבוקר שידוע גם בכינוי "זמן איכות שלי עם עצמי". חזרתי, והפעם יצאתי משם עם שקית גדולה.

באתי ללא מייקאפ וביקשתי לנסות את המייקאפ שם. הדיילת איפרה אותי במייקאפ וגם בסט צלליות ששמתי עליו עין יום קודם. בנוסף היא שמה לי קונסילר מסדרת טיינט מירקל - קונסילר שנראה כמו ה"טוש אקלה" של דיור, מעין עט עם קצה של מברשת.

המייקאפ ישב ממש יפה, הקונסילר גם. לגבי הצלליות - לא אהבתי את איך שהיא הניחה אותן, אבל ראיתי את הפונטציאל שלהן. וכך יצאתי עם השלל הבא: מייקאפ, קונסילר, ורביעיית צלליות. 








הדיילת טענה שרביעיית הצלליות הזו היא חדשה - ואכן היא עמדה בתוך סטנד חדש, אבל לא הצלחתי לאתר איזו קולקציה זו. המכסה שלה הוא המכסה הרגיל, שחור עם הפרח הקטן של לנקום בצד ימין למטה, אבל יש עליו הדפס בשחור מאט של פרחים - פשוט יפיפה. כנראה לקולקציה קוראים baby glam אבל לא הצלחתי לאתר ברשת מספיק מידע בעניין.




רביעיית הצלליות הזו נקראת A85 - BABY GLAM והיא בגוונים סגולים וורודים, כפי שאתן רואות. התמונה יצאה לי די דומה למציאות. כמובן שלא יכולתי להתאפק וניסיתי את הרביעייה שוב בבית, כמו שאני אוהבת להתאפר, עם המברשות שלי וכו' - וקיבלתי תוצאה משגעת. הצלליות יפיפיות ועדינות. אני לא חושבת שאפשר להגיע עם הרביעיית הזו לאפקט "לייצני" ומוגזם. היא פשוט יפה ועדינה.


אני מניחה שברור לכן שהמסע לא תם כאן... קיבלתי מתנות רבות ויפות.





שני תיקים, האחד מקטיפה שחורה עם פרח שחור בולט (שמשום מה לא רואים אותו בתמונה), והשני מסאטן ורוד, צבע של בייבידול, עם הסמל של לנקום למטה בצד ימין. הסאטן מצופה בניילון/פלסטיק ששומר עליו. התיקים האלו פשוט מדהימים ביופים ואני חשה בצורך להתעכב על זה. אמנם הרשומה הזו היא על לנקום, אבל אני חייבת להשוות לאסתי לאודר. מותג יוקרתי לא פחות, שגם הוא נותן תיקים מלאי מוצרים איכותיים, אבל התיקים של אסתי לאודר מכוערים להחריד, ואני משוכנעת שאפילו סבתי ז"ל הייתה אומרת שהם פשוט זקנים. לעומת זאת, התיקים של לנקום (לפחות ממה שיש לי בינתיים) הם יפים אחד אחד. תענוג. התיק השחור יישאר כנראה באריזתו לעד - קטיפה שחורה וחתולה לבנה למחצה זה שילוב רע. התיק הורוד לעומת זאת... פשוט יאמי.




בתוך התיק הורוד היו:
עיפרון עיניים שחור קטן - אם מישהי מזהה אשמח לקבל עליו חוות דעת, עדיף רגע לפני שאני לובשת אותו ליום ארוך מחוץ לבית... ;-)
מסיר איפור דואו פאזי קטן - אני מתכננת לקחת אותו איתי לקורס איפור שאני מתחילה ביום שלישי הזה.
תמצית ג'נפיק7 מ"ל - קראתי עליה הרים וגבעות - נראה מה היא באמת שווה.
קרם לחות ג'נפיק 15 מ"ל - מקווה שיהיה לי טוב, אם לא - הוא יעבור דירה.
מסקרה היפנוז דרמה מוקטנת.
דוגמית בושם במבחנה של היפנוז סנסס - ככל שזכור לי לא חיבבתי אותו.

חוץ מזה, לאור העובדה שקניתי בסכום גבוה בהרבה מהסכום שנדרש כדי לקבל תיק - קיבלתי המון דוגמיות של קרמי יום, לילה, עיניים, קרם לאמא, ועוד דוגמיות של התמצית.

 


לסיכום: הייתה לי חווית קנייה ממש כיפית, הדיילת הייתה מקסימה ופינקה אותי. לגבי המוצרים, בעתיד אכתוב עליהם ביקורת מסודרת.

13 תגובות:

  1. תתחדשי על הכל! כיף לצאת עם מתנות ודוגמיות כשעושים קניות גדולות. מצד שני את הדוגמיות אמורים לחלק גם למי שלא קונה (ובמיוחד למי שלא קונה..) ולא לשמור אותן כמתנה למי שכבר קנתה...
    קיבלתי גם מארז לנקום כמו שלך בתיק הוורוד אבל אצלי היה שפתון אדום ועוד איזה משהו שאני כבר לא זוכרת.
    את הג'ניפיק ניסיתי את הסרום וגם את הקרם לחות ושניהם עשו לי התקפת פצעונים איומה. כתבתי על זה גם בבלוג. שניהם נזרקו לפח.. :-(

    השבמחק
  2. לעניין הדוגמיות אני מסכימה ולא מסכימה - לא קיבלתי אף דוגמית של מוצר שקניתי באותה קניה או שאני מכירה, ככה שהדוגמיות עושות את שלהן. לעומת זאת כשנותנים דוגמית של מוצר שיש לך או שאת מכירה - זה באמת לא אפקטיבי לחברה, זה סתם צ'ופר.

    לגבי מתקפת הפצעונים - אני אבדוק ואדווח.

    השבמחק
  3. תתחדשי על הכל.
    תמיד כיף לקבל מתנות.
    מסכימה עם ישראלה בעניין הדוגמיות.
    בנוגע למה ששאלת על העיפרון השחור - לטעמי מדובר על עיפרון משובח, הוא היה העיפרון הראשון שלי ועד היום אני ממשיכה לקנות אותו. פיגמנט מדהים ופורמולה נעימה ורכה. עם זאת, לפעמים הוא נמרח מה שאומר שכדאי לקבע אותו ובנוסף יש כאלו שהוא עושה להן "ערפל" בעייניים, במיוחד לבעלות עדשות.

    השבמחק
  4. תתחדשי, קניה משובחת.

    טיינט איידול מצא חן בעיני, רק שהוא לא כיסה לי את הפימנטציה ונשאר בחנות. הצלליות מקסימות, הן שימוש תכוף ולאו דווקא בערב, והכי חשוב לי, באריזה נוחה לנשיאה בתיק (ולא, אני לא לוקחת אתי מברשת).

    העפרון - לי אישית הוא נמרח כך שתמיד אני מעבירה הלאה. המסיר דו פאזי מאוד פופלרי, יורשת העצר הרבתה להשתמש בו (עד שגילתה את הלנקום 3 ב 1 שלי ונשאר לה יותר כסף לבזבוזים).

    ג'ניפיק - קניתי את הסרום ואת הקרם - נעים, לחותי, וחסכוני כן שזה הישג לא קטן מקרם - להגיד שקמתי בבוקר עם עור זוהר ושונה מהותית מקרם לחות אחר - יקשה עלי (יש לי עור מעורב שומני ב T ויבש בשאר חלקי הפנים)
    אין ספק שלנקום יודעים לפנק. יש להם מבצעים לעיתים תכופות.
    שימי לב בדוגמיות - להשתמש רק במה שמתאים לך.

    תתחדשי ותהני

    השבמחק
  5. דנרה - תודה על המידע לגבי העפרון!

    אפרת - תודה על המידע. הדוגמית שנמצאת בצילום ולא מתאימה לי כבר עברה לאמא...

    השבמחק
  6. אני דווקא אהבתי את התיקים של אסתי לאודר (אני לא יודעת אם זה בכל מקום אותו דבר- אני קיבלתי את שלי בארה"ב, ניילוני כזה אדום עם דוגמת חברבורות.)

    בכל מקרה- מסיר האיפור מעולה. יש לי סטוק של כאלה כי כל פעם שאמא שלי קונה בלנקום הדוגמיות עוברות אלי...

    את העיפרון עוד לא ניסיתי, אבל את המסקרה ממש לא אהבתי...

    השבמחק
  7. תתחדשי! באמת כיף גדול...
    בכמה צריך לקנות כדי לקבל את התיק הורוד? הוא נראה משגע!

    השבמחק
  8. צריך לקנות ב- 400 ש"ח כדי לקבל את שני התיקים + התכולה שלהם

    השבמחק
  9. תתחדשי על הכל!פינקו אותך יפה אבל בחול היו מרעיפים עלייך עוד כי רכשת דברים לא זולים בכלל.
    אני אוהבת את טיינט,במיוחד במזג אוויר יותר קריר

    השבמחק
  10. תודה תודה.

    ידוע שבחו"ל הכל טוב יותר... אבל אנחנו גרים פה...

    השבמחק
  11. תתחדשי!! (:
    גם אני רציתי לקנות את הטיינט מירקל, אבל וויתרתי מראש כי יש לי עור שומני וקראתי ביקורות שהוא לא מתאים לבעלות עור שומני :/ וחבל.

    השבמחק
  12. לאנונימי

    אם יש לך עור ממש שומני - כנראה שהוא לא יתאים לך. אם העור שלך מעורב - שווה לקחת דוגמית.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.