בלוג שעוסק בעניינים ברומו של עולם... או ליתר דיוק ברומו של העולם שלי.

אם יש לכם מה להגיד, להגיב, לבקש, לשאול, או סתם אם בא לכם להגיד שלום – eynav.g@gmail.com

אל תשכחו להירשם לעידכונים שוטפים מהבלוג!

יום שישי, 7 באוקטובר 2011

דוגמית: קרם לחות של אהבה לעור מעורב


חברות קוסמטיקה נוטות להתקמצן על דוגמיות, ובאמת שקשה לי להבין למה, כי אם הדוגמית טובה, היא תביא איתה לקוחות... חברת אהבה, לפי מה שאני רואה, דוגלת בהרעפת דוגמיות על כל מי שרק מוכנה לקחת אותן, ולדעתי זה עושה לה רק טוב. אגב - הדיילות נותנות דוגמיות בשמחה גם למי שרק מתעניינת ולא קונה.

בסניף הפארם החביב עלי יש דיילת מקסימה של אהבה שכל פעם נותנת לי המון דוגמיות, ואם אני מעוניינת במוצר שאין לו דוגמית - תמיד יש קופסיות והיא ממלאה בנדיבות מהטסטר. מה יוצא לה מזה? לקוחה מרוצה וחוזרת. זה הכל.






מה ניסיתי?  AHAVA - time to hydrate - essential day moisturizer - combination skin

מה זה זה? קרם לחות ליום לעור מעורב.

מה מבטיחים? קרם-ג'ל נטול שומן, מספק לחות לאורך זמן, משאיר את העור חלק ולא מבריק. ללא אלכוהול, מתאים לעור רגיש.

מי אני? עור מעורב, רובו רגיל ואזור ה-T שמן. נקבוביות פתוחות. לא רגיש (וגם לא ספונטני).


הדוגמית מגיעה באריזת שקית אלומיניום מצופה ומכילה 3 מ"ל - כמות יפה לדוגמית. ניסיתי אותה 3 פעמים בבוקר ומייד מעליה התאפרתי במייקאפ, ופעמיים בערב, כקרם לילה, אפילו שזה קרם יום. הדוגמית הספיקה ל- 5 פעמים! הייתי מאוד מרוצה מהמוצר הזה.
המוצר כשמו כן הוא. קרם-ג'ל עדין, נספג די מהר בעור ועדיין מותיר את העור לחותי. 
אהבתי מאוד את המרקם שלו - מצד אחד, מרקם ג'ל לא פעם מותיר על העור תחושה דביקה, כמו פלסטיק, ולקרם הזה אין את המרקם הדביק הזה אלא המרקם הוא יותר תחליבי, ומצד שני - הוא לא קרמי במובן השומני של המילה, כלומר הוא לא כבד ולא משאיר שומניות או תחושת מסכה על העור. בקיצור - אהבתי את המרקם.
לקרם הזה יש ריח קוסמטי עדין ונעים, אחרי זמן קצר לא מריחים אותו יותר. אהבתי את הריח.
מבחינת ההבטחה - מקיים. העור באמת מרגיש נעים ולחותי איתו, אבל הוא נספג לחלוטין ומהר ולא מותר שכבה על העור. נעים.

האם הדוגמית עשתה את שלה? כן, נראה לי שאקנה אותו בעתיד.



גילוי נאות: דוגמיות מקבלים בחינם, אפילו אם אין לכם בלוג.

2 תגובות:

  1. כפי שדיברנו בעבר, מסכימה עם גישתך לגמרי.
    לגבי הקרם - טוב לשמוע! הוא בא באריזת צנצנת או שפורפרת?

    השבמחק
  2. היי רותי - הקרם מגיע בצנצנת.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.