בלוג שעוסק בעניינים ברומו של עולם... או ליתר דיוק ברומו של העולם שלי.

אם יש לכם מה להגיד, להגיב, לבקש, לשאול, או סתם אם בא לכם להגיד שלום – eynav.g@gmail.com

אל תשכחו להירשם לעידכונים שוטפים מהבלוג!

יום שבת, 1 באוקטובר 2011

פרויקט 50 מוצרים

לכבוד השנה החדשה שבאה עלינו לטובה, החלטתי להציב לעצמי משימה. בנות בבלוגים הכתובים וגם ביוטיוב פוצחות מדי פעם ב"פרויקט 10 מוצרים" שידוע יותר בכינוי project 10 pan ומשמעותו שלא קונים שום פריט חדש עד שמסיימים 10 מוצרים. בעיניי הפרויקט הזה הוא בהחלט אפשרי אבל קשה. החלטתי להרכיב לי ורסיה מעודנת שלו שמתבססת על מה שבעלי אומר לי כל הזמן - לא אכפת לו מה אני קונה וכמה, כל עוד אני באמת משתמשת בזה. לכן, הפרויקט שלי הוא פרויקט 50!





בשנה הקרובה, שנת תשע"ב, אני מתכננת לסיים לפחות 50 מוצרים. בינתיים מותר לקנות חדשים, אבל חייבת לסיים 50 מוצרים. מה נכלל? איפור, טיפוח הפנים ובישום. מה לא נכלל? סבון לגוף, שמפו, משחת שיניים, דאודורנט...

אני חייבת לציין שבזמן האחרון, קצת לפני שהתחלתי בפרויקט סיימתי כמה מוצרים (שלא נחשבים לפרויקט כי סיימתי לפני ההכרזה) כמו קרם פנים מוקטן (15 מ"ל) של אסתי לאודר, סבון פנים של גרניה, שמפו של ניוואה (לא ירכש שוב), דאודורנט רול של גרניה - והיה נחמד לי לראות שדברים זזים. בנוסף, הרישום של מה שנגמר זה סוג של תמריץ לסיים דברים, במיוחד אם הבקבוקים נראים כבר אחרי החצי או שהמוצר לא להיט ואני רוצה להתחדש במשהו חדש, ופסיכולוגית קשה לי להתחדש כשאני יודעת שיש מוצר ש"נרקב" לי על המדף...

אז פצחתי בפרויקט בערב ראש השנה, כלומר ביום רביעי האחרון. מאז נגמרו לי כבר שני מוצרים.

1. בושם של לקוסט - Lacoste - Pour Femme - EDP - 30 ml
מאוד אהבתי את הבושם הזה - בושם נעים ורענן ובעיקר עשה לי טוב בלב. גם קיבלתי עליו לא מעט מחמאות ולא מעט שאלות. אגב, אף אחת לא זיהתה אותו עלי, דבר שאני מאוד מרוצה ממנו.

2. מייקאפ של קרליין - Careline - Long Stay Make Up - 601 - light
עליו תוכלו לקרוא ברשומה הזו.


זהו, עד כאן. מדי פעם אעדכן כאן איזה מוצרים נגמרו.

מי מוכנה להצטרף אלי לפרוייקט?

3 תגובות:

  1. היי אפשר לשאול מאיפה נקנה הסטנד השקוף בו את מחזיקה את המוצרים? תודה:)

    השבמחק
  2. המתקן נקנה לפני כשנתיים וחצי בניו יורק בחנות של מוצרי איכסון שנקראת "דה קונטיינר סטור" ועלה בערך 35$ לפני מיסים. ככל שאני יודעת אפשר למצוא דברים דומים באתר אינטרנט ישראלי שנקרא "קליר בוקס" ואולי גם באיקאה או קיקה. צפי למחירים בסדר גודל של 150 ש"ח.

    השבמחק
  3. רעיון גאוני נראה לי שאני מצטרפת זה יהיה מעניין מאוד אולי עוד הנסה את זה בקרוב וארשום את זה בבלוג שלי.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.